استفاده از ظرفیت‌های بسیج علمی برای حل مسائل اتوبوسرانی اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از ظرفیت‌های گوناگون بسیج علمی در راستای حل مسائل این شرکت اتوبوسرانی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوود بحیرایی در نشست هم‌اندیشی رؤسای مراکز علمی وابسته به سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اصفهان با معاون علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین به طرح بعضی مسائل و چالش‌های اولویت‌دار شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه پرداخت و از ظرفیت‌های گوناگون بسیج علمی در راستای حل مسائل این شرکت اتوبوسرانی دعوت کرد.

در ادامه، مسئولان خانه نخبگان بسیج علمی، مراکز رشد بخش مرکزی و مراکز هدایت و حمایت از تحقیقات کاربردی در حوزه‌های هوش مصنوعی، کوانتوم، گردشگری، کشاورزی و خودرو برقی به ترتیب ضمن برشمردن اولویت‌ها و محورهای تخصصی حوزه فعالیت خود، انتظارات و توقعات خویش را به منظور جلب حمایت‌های بیشتر مادی و معنوی از سازمان مرکزی مطرح کردند.

رضوی‌نژاد معاون علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رویکردها و سیاست‌های کلان سازمان بسیج علمی کشور، بر لزوم تعریف و ایجاد زیست بوم علم و فناوری مردم پایه متناسب با ظرفیت‌های مردمی بسیج با الهام گرفتن از الگوی موفق دفاع مقدس تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت‌های بسیج علمی برای حل مسائل اتوبوسرانی اصفهان

وی گفت: تنها راه حل مسائل کشور در حوزه‌های مختلف بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان در یک فرایند هم‌افزا و هماهنگ در بخش‌های مختلف است.

به گزارش ایمنا، در این نشست سه ساعته که به میزبانی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تشکیل شد، طرفین به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره موضوعات مختلف مأموریتی و چالش‌های پیش‌روی مسیر پیشرفت و تعالی در عرصه جهاد علمی پرداختند.

کد خبر 717218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.