تعهد حرفه‌ای بانوان حاضر در ادارات سبب ارتقای بهره‌‎وری در فعالیت‌ها می‌شود

فرماندار ویژه کاشان گفت: حضور بانوان در ادارات و مجموعه‌ها و در روستاها نه تنها موجب تقویت جنبه‌های اخلاقی و رفتاری می‎‌شود، بلکه به دلیل تعهد حرفه‌‎ای ویژه بانوان، سبب ارتقای بهره‌‎وری در فعالیت‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمدشریف زارعی عصر امروز _چهارشنبه، سیزدهم دی_ در نشست با جمعی از بانوان کاشانی ضمن قدردانی از تلاش‌های بانوان مجموعه‌های اجرایی و در سطح بخش‌ها و روستا اظهار کرد: آینده خوب از آن جامعه‌ای است که زنان در آن مشارکت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داشته و در تصمیم‌گیری‌ها نقش پر رنگی ایفا کنند.

وی افزود: حضور زنان در برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت امور و وارد شدن در تصمیم‌گیری‌ها می‌تواند موجب تقویت انسجام و بهبود عملکرد آن مجموعه و در نهایت رشد و تعالی آن جامعه شود.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: حضور بانوان در ادارات و مجموعه‌ها و در روستاها نه تنها موجب تقویت جنبه‌های اخلاقی و رفتاری می‎‌شود، بلکه به دلیل تعهد حرفه‌ای ویژه بانوان، سبب ارتقای بهره‌وری در فعالیت‌ها می‌شود.

زارعی با اشاره به تبلیغات مخرب دشمن در زمینه جایگاه زنان در ایران اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت مجدانه بانوان در دستگاه‌های اجرایی و رشد و پیشرفت مستمر آنان گواه غیرواقعی بودن این تبلیغات است؛ اتفاقی که باید با توانمندسازی بیشتر و توسعه مهارت‌های مدیریتی و تخصصی از وضعیت مناسب کنونی هم ارتقا یابد.

کد خبر 717165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.