عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ دی‌

در این بسته خبری از اهتزاز تصویر شهید سلیمانی بر فراز مسجد جامع تاریخی ورامین تا جمع‌آوری پل حافظ تهران قطعی است و نوسازی ۲۰۰ دستگاه تاکسی شهر یزد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

طرح بازآفرینی شهری اردستان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معین مهدانیان، شهردار اردستان گفت: پیشرفت عملیات اجرایی طرح بازآفرینی شهری در محدوده مسجد جامع واقع در مرکز این شهر ۳۰ درصد است.

شهرداری سقز ۵۰۰ متر زمین برای ساخت کتابخانه واگذار کرد

ارسطو گویلی، شهردار سقز در نشست با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اظهار کرد: سقز دومین شهر پرجمعیت استان و از قدیمی ترین شهرهای ایران و دارای مردمی بسیار کتاب دوست است و کتابخانه‌های موجود در این شهر پاسخگوی نیازهای این جمعیت کتاب‌خوان نیست.

اهتزاز تصویر شهید سلیمانی بر فراز مسجد جامع تاریخی ورامین

علیرضا مؤمنی، شهردار ورامین در حاشیه برپایی ایستگاه‌های صلواتی گفت: وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی میثاق نامه‌ی ارزشمندی است که می‌تواند محور برنامه‌های فرهنگی و مذهبی باشد.

احداث پل ارتباطی آبادان - بصره بر اروند رود در دستور کار قرار دارد

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان گفت: احداث پل ارتباطی بین آبادان - بصره بر اروندرود در دستور کار قرار دارد و مطالعات اولیه آن نیز آغاز شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ دی‌

زیرساخت‌های شهر قنوات قم در ابعاد مختلف تقویت شد

محمد ابراهیم فرهادلو، شهردار قنوات قم گفت: طی دو سال اخیر با اجرای طرح‌های متعدد در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و دیگر بخش‌های مورد توجه در مدیریت شهری، زیرساخت‌های شهر قنوات در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان تقویت شد و این مسیر همچنان با جدیت دنبال می‌شود.

۳۵ هکتار زمین برای توسعه آرامستان بهشت رضا (ع) مشهد اختصاص یافت

علی مهدی آبادی، مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: ۳۵ هکتار زمین پس از ۲ سال پیگیری از طریق آستان قدس رضوی، برای توسعه آرامستان بهشت رضا (ع) مشهد اختصاص یافت.

چهار هزار و ۶۹۰ دستگاه اتوبوس برای تهران خریداری شده است

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: چهار هزار و ۶۹۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده که این میزان در گذشته انجام نشده بود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ دی‌

واگذاری زمین برای ساخت کتابخانه عمومی در سقز

ارسطو گویلی، شهردار سقز از واگذاری زمین توسط شهرداری به منظور ساخت کتابخانه در این شهر خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این کتابخانه شاخص‌های فرهنگی در سقز افزایش پیدا می‌کند.

جشن‌های ولادت حضرت فاطمه (س) در ۶ نقطه شهر بوشهر برگزار می‌شود

خدیجه گرشاسبی، رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورا اسلامی شهر بوشهر از برگزاری جشن‌های ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شش نقطه این شهر خبر داد.

استفاده از ظرفیت تخصصی حوزه پسماند شهرداری شیراز در نجف

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز با تأکید بر فرصت‌های بی‌نظیری که بین این دو شهر وجود دارد، بیان کرد: باید از این فرصت‌های بی‌نظیر به نحو مطلوب استفاده کنیم.

۱۰ پارکینگ مکانیزه در معابر پرترافیک تبریز احداث می‌شود

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از احداث ۱۰ پارکینگ مکانیزه در معابر پرترافیک شهر در سال آینده خبر داد و گفت: در راستای رفع گره‌های ترافیکی شهر، هر منطقه از شهرداری تبریز موظف به احداث یک پارکینگ مکانیزه در سطح منطقه خود شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ دی‌

جمع‌آوری پل حافظ تهران قطعی است

سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در خصوص انجام کارشناسی برای تعیین تکلیف وضعیت پل حافظ اظهار کرد: بررسی لازم در این رابطه انجام شده و پل باید جمع‌آوری شود، اما اینکه چه زمانی برچیدن پل صورت بگیرد مورد بحث است.

نوسازی ۲۰۰ دستگاه تاکسی شهر یزد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد از توجه ویژه شورای ششم به حوزه ناوگان حمل و نقل شهری خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های شورای ششم و شهرداری، تقویت ناوگان اتوبوسرانی بود که سال گذشته ۲۹ دستگاه خودرو اتوبوس خریداری و ۱۵ دستگاه آن به ناوگان حمل و نقل یزد وارد شد. همچنین ۹۵ دستگاه ون خریداری که ۲۵ دستگاه آن تحویل سیستم حمل‌ونقل شد.

فساد در قراردادهای برخی پیمانکاران شهرداری کرج

محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: رخنه فساد در تار و پود برخی از قراردادهای پیمانکاران شهرداری از اصلی‌ترین مشکلات است.

کد خبر 717081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.