امروز زنان مسئولیت سنگینی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان دارند

استاندار سمنان گفت: امروز مسئولیت زنان و مادران خانواده در جامعه به واسطه تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمن، سنگین‌تر از هشت سال دوران دفاع مقدس است و باید با هوشیاری و آگاهی کامل در راستای حفاظت و حراست از خانواده بکوشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه سیزدهم دی_ در دومین کنگره بانوان تأثیر گذار استان سمنان اظهار کرد: امروز مسئولیت زنان و مادران خانواده در جامعه به واسطه تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمن، سنگین‌تر از هشت سال دوران دفاع مقدس است و باید با هوشیاری و آگاهی کامل در جهت حفاظت و حراست از خانواده بکوشند.

وی افزود: امروز ما در تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان قرار داریم که ضرورت دارد تا با هوشیاری و آگاهی کامل دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی نمائیم.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دستاوردها و موفقیت‌های بسیار ارزنده‌ای در دولت سیزدهم در سطح استان سمنان به دست آمده است که کاهش نرخ بیکاری، افزایش فرصت‌های شغلی، رشد اقتصادی، پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، راه اندازی واحدهای راکد از جمله این دستاوردهاست.

هاشمی تصریح کرد: زنان در جامعه و برهه‌های حساس و مختلف نظام جمهوری اسلامی، نقش و تأثیرگذاری بسیار تعیین کننده و ارزنده‌ای داشتن و در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نیز بانوان می‌توانند در بحث تحقق مشارکت قوی و حداکثری همچون گذشته نقش آفرینی مؤثر و مطلوب داشته باشند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از حضور حداکثری و تعیین کننده مردم در پای صندوق‌های رأی و تحقق حضور حداکثری و مشارکت قوی هراس داشته و در این زمینه دسیسه چینی می‌کنند، لذا ضرورت دارد تا همگان از جمله بانوان این مرز و بوم در این خصوص با هوشیاری و آگاهی کامل ورود کرده و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

کد خبر 717080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.