توزیع بیش از ١٠ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان کرمانشاه

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: به مناسبت شهادت «حاج قاسم سلیمانی» در هفته مقاومت بیش از ١٠ هزار بسته معیشتی در استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سعید بهشتی‌راد امروز _چهارشنبه سیزدهم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته مقاومت سعی داریم در غالب مکتب حاج قاسم ویژگی‌ها، خدمات و مجاهدت‌های شهید قاسم سلیمانی را برای مردم تبیین کنیم.

وی افزود: در طول هفته مقاومت برنامه‌ها و پویش‌های متعددی را در نظر گرفته‌ایم که از مهمترین آن‌ها فردا (پنج‌شنبه) یادواره شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت همزمان با سالگرد شهادت «مهدی نوروزی» اولین شهید مدافع حرم کرمانشاه و سالگرد شهادت «رضا عباسی» در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: چندین شب شعر در استان برگزار شده و گروه‌های جهادی پزشکی با نام گروه جهادی «شهید رهنمون» و گروه‌های جهادی عمرانی در حال فعالیت هستند.

بهشتی‌راد ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا و دعای ندبه از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت است و جشنواره گوهر فاطمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) نیز در استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ١٣٠ عنوان برنامه در این هفته در استان کرمانشاه برای آحاد مردم برگزار می‌شود، اضافه کرد: هشتگ «شهید القدس» و پویش «به نیت حاج قاسم» در حال اجرا است و قرار است چندین زندانی از زندان دیزل آباد به مناسبت هفته مقاومت آزاد شوند.

کد خبر 717061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.