رعایت دمای استاندارد در فصل سرد سال برای ادارات الزامی است

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان شمالی گفت: رعایت دمای استاندارد در فصل سرد سال برای ادارات الزامی است تا طی زمستان دچار افت فشار گاز نشویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، طاهر رستمی امروز _چهار شنبه سیزدهم دی_ در ستاد مدیریت انرژی خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به ناترازی تولید و مصرف گاز و مصوبات کارگروه مدیریت انرژی استان و همچنین ابلاغیه‌های شرکت گاز، مدیریت بهینه مصرف گاز در رعایت دمای استاندارد برای همه دستگاه‌ها، نهادها و بانک‌ها الزامی است.

وی افزود: رعایت الگوی مصرف توسط ادارات و مردم کمک به بخش تولید و صنعت است و همچنین باعث پایداری شبکه می‌شود اما در صورت عدم رعایت با افت فشار مواجه خواهیم شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان شمالی با اشاره به افت فشار سال گذشته، افزود: تجربیات سال گذشته نواقصی را نشان می‌داد که با تدبیر مسئولان تلاش شده است تا در سال جاری رفع شود.

رستمی تصریح کرد: امروز سوخت جایگزین صنایع و نیروگاه‌ها تکمیل شده و بیش از ۱۷۰ خبازی دوگانه سوز شده‌اند؛ خرید تجهیزات گرمایشی توسط هلال‌احمر انجام شده و اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته است که می‌تواند در شرایط بحرانی به کمک آید.

کد خبر 717060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.