توقیف کامیون با ۳۶ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل ۳۶ میلیارد ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان‌مهر اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای اجرای طرح پیشگامان سه، حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیونت ایسوزو که از استان‌های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی از قسمت بار خودرو بازرسی به عمل آمد و در نتیجه دو هزار ثوب انواع پوشاک زنانه و مردانه، ۲۱۴ جفت کفش، ۱۰ عدد کیف زنانه، ۱۱۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۰ عدد قرص، ۲۸۵ عدد سرم، ۶۱۹ عدد انواع لوازم برقی و خانگی، یک دستگاه تلویزیون، چهار عدد قهوه‌ساز، سه عدد چمدان، دو عدد کالسکه، ۳۲۰ عدد باطری شارژی، ۹۹۰ بسته تنباکو، یک عدد سنگ فرز، یک عدد دریل، یک عدد سیستم فرمان هیدرولیک و ۱۲ عدد کیلومترشمار موتور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده خودرو بدون هرگونه مدارک و مجوزهای گمرکی برای حمل بار خود بوده و این اقلام را به صورت قاچاق تهیه کرده است، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۳۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

کیان‌مهر خاطرنشان کرد: در این رابطه کالاهای قاچاق توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منتقل و راننده خودرو به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 716816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.