سفارش ولایت توجه به انتخابات و مشارکت حداکثری است

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز سفارش ولایت این است که به انتخابات توجه کنیم زیرا مهمترین دغدغه رهبری تا پایان سال مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، زیرا این مهم تاثیر بسیاری در خنثی سازی توطئه‌های دشمن دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سردار مرتضی عمو مهدی امروز _دوشنبه یازدهم دی_ در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر ناحیه بسیج نائین اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر بسیج بهانه‌ای برای اجتماع ما بسیجیان است تا با ایجاد امید، انگیزه و ایجاد انرژی، با قدرت و همت بالاتر به اهداف عالی انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی گفت: پس از انقلاب، امام خمینی (ره) فریاد نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی سر دادند و تاکید کردند که باید روی پای خودمان بایستیم و کسی هم اجازه ندارد که به ما ظلم دارد و زیر بار ستم نمی‌رویم.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: ایران در مقابل کشورهای مستعمره کشورهای ابرقدرت آن زمان از لحاظ سرمایه‌های زیرزمینی مانند انرژی، نفت و گاز و از لحاظ معادن، نیروی انسانی نخبه و نیروی انسانی هوشمند و دیگر موارد دارای ویژگی‌های مهم و خاص بود.

عمو مهدی تاکید کرد: دشمن می‌ترسید که نکند مانند ایران، دیگر کشورها نیز یاد بگیرند و جلوی این ابرقدرت‌ها سر علم کنند و اینگونه شد که دشمن تصمیم گرفت که انقلاب اسلامی باید فروپاشی شود.

وی ادامه داد: دشمن از هر جنایتی علیه انقلاب اسلامی دریغ نکرد و از کودتا و ترور شروع کرد و وقتی به نتیجه نرسید، جنگ هشت ساله را آغاز و پس از آن به فتنه سیاسی، جنگ اقتصادی، تحریم‌های فلج کننده، شبیخون فرهنگی و دیگر ستم‌کاری‌ها پرداخت که اگر این جنایت‌ها علیه هر کشوری به غیر از ایران انجام شده بود، آن کشور از بین رفته بود.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: فرمول ولایت فقیه و وجود رهبر معظم انقلاب که رهبری خویش را از حکومت الهی و خدایی گرفته است و ایمان مردم، دو موردی است که محاسبات دشمن را در این جنایاتشان بهم ریخته است.

عمو مهدی افزود: مردم ایران با تمام مشکلات پای کار ولایت ایستادند و در دوران دفاع مقدس، مردم با ایمان خودشان جلوی دشمن ایستادند و جالب است بدانید ۴۱ کشور به صدام کمک کردند و ما از ۴۱ کشور اسیر گرفتیم.

وی با اشاره به فتنه‌های سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی، شناختی، پیچیده و تمام عیاری که در سال ۱۴۰۱ توسط دشمن پیاده شد بسیار بی‌نظیر و پیچیده بود و خیالشان راحت بود که می‌توانند ایران را تجزیه کنند اما شکست خوردند؛ این جنگ‌ها درست است که توانسته در مسیر حرکت به سمت قله، خلل وارد کند اما ملت ایران روز به روز قوی‌تر شد و تمام اینها ثمره ولایت مداری ملت ایران است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه امروز سفارش و توصیه ولایت به ما این است که به انتخابات توجه کنیم، گفت: مهمترین دغدغه رهبری تا پایان امسال مشارکت حداکثری در انتخابات است زیرا میزان مشارکت مردم در انتخابات تأثیر بسیاری در خنثی کردن توطئه‌های دشمن دارد.

عمو مهدی ادامه داد: مدیون هستیم که اگر کاری می‌توانیم در حرکت به سمت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برداریم اما کوتاهی کنیم که مردم با توجه به مشکلات، به حرف‌های ما گوش نمی‌دهند چرا که این حرف اشتباه است و باید با مردم صحبت کرد و مشکلات را پذیرفت و نباید کم‌کاری مسئولان را به نظام و انقلاب نسبت داد.

وی افزود: هر کشوری که در حال توسعه است، مشکلاتی سد راه آن نظام و کشور است اما نسبت به اوایل انقلاب، ما به صورت جهشی رشد کرده‌ایم و باید مقاطع تاریخ را با همدیگر مشاهده کنیم.

سفارش ولایت توجه به انتخابات و مشارکت حداکثری است

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر نائین، برترین‌های بسیج نائین در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند که در این میان از حوزه بسیج اداری، کارگری و اصناف نائین به عنوان حوزه برتر در کشور، از ناحیه مقاومت بسیج نائین به عنوان ناحیه برتر استان اصفهان و از حوزه خواهران به عنوان حوزه برتر استان و از مدیر کانون بسیج صنعت به عنوان خدمتگزارترین قشر استان اصفهان تقدیر شد.

کد خبر 716643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.