لزوم برخورد با مقصران فوت پاکبان قزوینی

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تأکید بر پیگیری حقوقی فوت پاکبان زحمتکش شهرداری قزوین گفت: می‌بایست با مقصران این موضوع برخورد شده و استفاده از تجهیزات و خودروی جاروب در معابر و اماکن حادثه‌خیز جدی گرفته شود.

ولی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین ضمن تأکید بر پیگیری حقوقی فوت پاکبان زحمتکش شهرداری قزوین اظهار کرد: می‌بایست با مقصران این موضوع برخورد شده و استفاده از تجهیزات و خودروی جاروب در معابر و اماکن حادثه‌خیز جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه جان یک انسان بسیار مهم‌تر و بالاتر از تمیزی شهر است، گفت: متأسفانه علی رغم وجود این حادثه برای پاکبان شریف و زحمتکش شهرمان باز هم شاهد رفت‌وروب و پاکسازی برخی نقاط حادثه خیز و خطرناک شهر توسط پاکبانان هستیم که ممکن است هر لحظه دوباره حادثه تلخ دیگر را رقم بزند و خانواده‌ای را داغدار کند.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و مالی شورای شهر قزوین اضافه کرد: باید سازمان مدیریت پسماند و پیمانکاران رفت‌وروب پاسخگو باشند که چرا از خودروی جاروب استفاده نمی‌کنند و پاکبان مجبور است به صورت دستی مکان‌های خطرناک شهر که مستعد ایجاد تصادف است را پاکسازی کند.

وی با تأکید بر ضرورت آموزش موارد ایمنی به پاکبان‌ها ادامه داد: پاکبانان باید آموزش‌های لازم را ببینند و همچنین از لباس‌های شبرنگ استفاده نمایند، اما به نظر می‌رسد این موارد از طرف پیمانکار مغفول مانده و رعایت نمی‌شود.

کد خبر 716610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.