سیره و سبک زندگی شهدا الگویی برای اقشار مختلف جامعه است

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیره و سبک زندگی شهدا الگویی برای اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عباس محمدیان امروز _دوشنبه یازدهم دی‌_ در سفر به استان کرمانشاه پس از حضور در گلزار شهدای این شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با حضور در منزل شهید مدافع حرم «اکبر نظری» اظهار کرد: امروز توفیقی است در ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) در خدمت خانواده شهید «اکبر نظری» از شهدای مدافع حرم باشیم که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) حماسه آفریدند.

وی افزود: امروز امنیت کشور و آسایش و دفاع عمومی جامعه مدیون ایثار و فداکاری‌های شهدا انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت است و بر اساس وعده خداوند شهدا زنده هستند و روزی می‌گیرند.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج سبک زندگی شهدا برای جامعه ضروری است.

محمدیان اضافه کرد: مسئولیت خانواده شهدا پس از تقدیم شهید از گذشته بسیار سنگین‌تر است زیرا خانواده شهدا به عنوان یک الگو در جامعه حاضر می‌شوند و در واقع چراغ راه برای مردم هستند.

وی ادامه داد: امروز دشمن جنگ فرهنگی را دستور کار قرار داده و ارزش‌های کشور مانند خانواده معظم شهدا نیز مورد هجمه فرهنگی قرار گرفته‌اند و وظیفه خانواده شهدا پرچم داری ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری شهدا در جامعه هستیم، اقدامی که خانواده شهدا می‌توانند به آن کمک کنند.

کد خبر 716563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.