بارش برف گردنه‌های استان چهار محال و بختیاری را لغزنده کرد

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از بارش برف و باران در گردنه‌های استان خبر داد و گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند یا در صورت سفر از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مهران چراغ پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سامانه بارشی که از شامگاه _یکشنبه دهم دی‌_ وارد استان شده تا اواخر امشب _دوشنبه یازدهم دی‌_ ادامه خواهد داشت، برای روز سه‌شنبه هوایی مه‌آلود همراه با کاهش دما پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی در شهرستان کوهرنگ به صورت برف و باران خواهد بود و از عصر امروز شاهد نفوذ سامانه در مرکز استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان چهار محال و بختیاری تصریح کرد: طی ۲۴ ساعته گذشته از صمصامی یک میلیمتر، بازفت ۳.۷ میلیمتر و چلگرد ۴.۲ میلیمتر بارش باران گزارش شده است.

چراغ‌پور از بارش برف و باران در گردنه‌های استان خبر داد و افزود: رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و یا در صورت سفر از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی گفت: با خروج این سامانه از سطح استان آب و هوای پایداری پیش‌بینی می‌کنیم، اما از روز _جمعه پانزدهم دی‌_ شاهد ورود سامانه بارشی دیگر در استان خواهیم بود.

کد خبر 716548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.