مه گرفتگی دید افقی را در برخی نقاط کرمانشاه تا ۱۵۰ متر کاهش داد

سرپرست سازمان هواشناسی کرمانشاه با اشاره به اینکه پدیده مه در کرمانشاه تا فردا ادامه دارد، گفت: مه گرفتگی دید افقی را در برخی نقاط کرمانشاه تا ۱۵۰ متر کاهش داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _ یکشنبه دهم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بروز پدیده جوی جدید مه در کرمانشاه از روز گذشته این پدیده بر آسمان این استان حاکم شده و باعث کاهش دید شدید و در محورهای مواصلاتی جاده‌ای و لغو پروازهای کرمانشاه شده است.

وی افزود: پدیده مه امروز در استان کرمانشاه علاوه بر لغو کردن پروازهای این استان در برخی از نقاط کاهش دید افقی را ۱۵۰ متر کاهش داده و این پدیده از صبح امروز آغاز و تا پایان روز با غلظت کمتری ادامه داشت.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس بررسی و پیش بینی‌های انجام شده پدیده مه برای فردا در کرمانشاه اگر چه با غلظت کمتری نسبت به دو روز گذشته خواهد بود اما این پدیده همراه با بارش‌های پراکنده همچنان جو استان را متأثر خواهد کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بارندگی‌های پراکنده بیشتر برای نیمه جنوبی استان کرمانشاه پیش بینی شده، خاطر نشان کرد: این بارش‌ها به صورت خفیف در شهرستان‌های جنوبی استان بوده و شهر کرمانشاه در این سامانه متوجه بارشی نخواهد بود.

کد خبر 716371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.