موضع مسیحیان ایران بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی قابل ستایش است

استاندار مازندران گفت: موضع مسیحیان ایران بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی قابل ستایش است، فرزندان شایسته ایران خواستار صلح و آرامش در کشورهای اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سید محمود حسینی‌پور روز _یکشنبه دهم دی_ در دیدار با اسقف کاتولیک ایران در نور، اظهار کرد: مسلمانان و مسیحیان در ایران، زندگی مسالمت‌آمیزی دارند که این امر می‌تواند زمینه همکاری اقتصادی را گسترش دهد.

وی با بیان اینکه، در حال حاضر صادرات مازندران به کشورهای همسایه رونق گرفته است، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های ممتاز مازندران آماده همکاری با سرمایه‌گذاران ارامنه در داخل و خارج ایران هستیم.

استاندار مازندران افزود: ارامنه در ایران بیش از ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و در طول تاریخ در این خطه زندگی مسالمت‌آمیزی با مسلمانان داشتند.

حسینی‌پور با بیان اینکه موضع اسقف کاتولیک ایران در مورد غزه ستودنی است، ادامه داد: این مهم نشان از آن دارد که ارامنه همانند مسلمانان خواستار صلح و آرامش هستند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر اقلیت‌های دینی و ارامنه با آزادی دینی و اجتماعی در ایران زندگی می‌کنند که این امر یک افتخار برای کشور ما محسوب می‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه، موضع مسیحیان ایران بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی قابل ستایش است، افزود: فرزندان شایسته ایران خواستار صلح و آرامش در کشورهای اسلامی هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هم توجه خاصی به ارامنه دارد و در همین راستا دیدارهایی با خانواده‌های ارامنه ایران داشته است.

همزمان با فرا رسیدن سال نو میلادی استاندار مازندران با حضور در شهرستان نور محل اسکان اسقف ارامنه کاتولیک ایران و رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه کاتولیک ایران سرکیس داویدیان سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی ایران تبریک گفت.

کد خبر 716354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.