نمایشگاه‌های گردشگری فرصتی طلایی برای معرفی جاذبه‌های توریستی استان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: حضور استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، فرصتی مغتنم برای معرفی جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد اشرفی امروز _یکشنبه دهم دی‌_ در جلسه هماهنگی نمایشگاه گردشگری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، فرصتی مغتنم برای معرفی جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی است.

وی افزود: صنعت گردشگری به عنوان یکی از سه پیشران اصلی توسعه اقتصادی خراسان جنوبی در برنامه راهبردی و توسعه استان تعریف شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری با سابقه تاریخی چند هزار ساله در استان خراسان جنوبی وجود دارد، گفت: بسیاری از مردم با خیلی از این جاذبه‌ها آشنایی ندارند و حضور در این گونه نمایشگاه‌ها یکی از بهترین راه‌های معرفی و شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان است.

اشرفی با تأکید بر اینکه نمایشگاه‌های گردشگری فرصتی طلایی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری است، افزود: نباید اهمیت این نمایشگاه‌ها را نادیده گرفت، بلکه باید از این فرصت‌ها برای معرفی ظرفیت‌های استان، آشنایی با تجهیزات و خدمات روز صنعت گردشگری و نیز ارتباط‌گیری با آژانس‌هایی که خدمات تور ارائه می‌دهند استفاده برد.

وی افزود: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ بیست‌وسوم تا بیست‌وششم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 716337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.