از واگذاری یک قطعه زمین برای ایجاد سومین پایگاه انتقال خون تا سهام‌داری در باشگاه سپاهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات طرح‌ها و لوایح بررسی شده در صدوپانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه دهم دی_ در گفت‌وگوی خبری پس از صدوپانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر اظهار کرد: در این ایام یاد و خاطره استاد بزرگ اخلاق و سیاست، مرحوم پرورش را گرامی می‌داریم، همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید عزیز، سردار دل‌ها، شهید راه آزادی قدس، حاج قاسم سلیمانی چهارمین سالگرد شهادت وی را تسلیت می‌گوئیم.

وی افزود: در ابتدای جلسه امروز از بانوان همکار تلاشگر در دبیرخانه شورای اسلامی شهر تقدیر شد که تقدیری نمادین از تلاش‌های بانوان در مدیریت شهری بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جلسه امروز تفاهم‌نامه شهرداری اصفهان با سازمان انتقال خون استان مبنی بر واگذاری یک زمین با حفظ مالکیت شهرداری برای احداث مرکز انتقال خون بررسی شد. اصفهان تنها یک مرکز انتقال خون دارد که متقاضیان در بعضی ایام با مشکل ازدحام روبه‌رو هستند و همین موضوع سبب مراجعه نکردن و در نهایت نبود توازن در ذخیره‌های خونی شهر می‌شود، بنابراین این دومین زمینی است که شهرداری برای احداث این مرکز اختصاص داده است تا بتوانیم خدمات مناسبی را در سه نقطه شهر در حوزه انتقال خون داشته باشیم که این تفاهم‌نامه با ذکر قیودی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: طرح استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی، علمی و شهری شهرهای خواهرخوانده امروز بررسی شد و در نهایت با ذکر تاکیداتی به تصویب رسید تا از فرصت فضای ارتباطات بین‌الملل و ظرفیت خواهرخوانده‌ها بیش از پیش استفاده کنیم.

صالحی بیان کرد: طرح ارتقای ورزش شهروندی به واسطه مشارکت با باشگاه‌های حرفه‌ای در قالب طرح سهام‌داری باشگاه سپاهان اعلام وصول شد، این طرح پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی در صحن بررسی شد که به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

وی ادامه داد: امروز به‌طور رسمی شورا وارد فرایند بررسی بودجه ۱۴۰۲ و بررسی نرخ عوارض و بهای خدمات سال آینده شد، بنابراین از امروز تا پایان بهمن جلسات فشرده در این خصوص برگزار خواهد شد و نتیجه تا ابتدای اسفند سال جاری به جمع‌بندی و اعلام عمومی خواهد رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس مصوبه هفته گذشته شورای ششم، از روز گذشته خدمات مراکز فرهنگی و تفریحی شهر تا پایان هفته برای بانوان با تخفیف ۷۰ درصدی و برای همراهان آن‌ها با تخفیف ۵۰ درصدی همراه خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌های خوبی در سطح محلات و شهر به خصوص نمایشگاه شهربانوی زندگی در محل سابق نمایشگاه‌ها برقرار است و خانواده‌ها می‌توانند از ظرفیت‌های خوبی که ایجاد شده است بهره کافی را ببرند، هرچند که مردم اصفهان شایسته بیشتر از این‌ها هستند.

کد خبر 716267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.