کسب رتبه یک کشوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: استان اصفهان با ۱۲ هزار و ۵۰۰ قرارداد و شهرک‌های مستقر جزو استان‌های رتبه یک یا دو کشور است و در در حال حاضر ۱۲۰۰ طرح در سطح شهرک‌های صنعتی در دست پایش قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌رضا وحدت‌پور صبح امروز _یکشنبه دهم دی_ در نشست خبری شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اظهار کرد: یک طرح صنعتی از زمانی که جواز تأسیس خود را دریافت می‌کند و برای عقد قرارداد و گرفتن زمین به ما مراجعه می‌کند، تراکنش‌های کاری مختلفی مانند تحویل زمین، جواز ساخت، پایان کار، انشعابات تا مرحله پروانه بهره‌برداری مراجعه می‌کنند و یک واحد تولیدی هنگامی که به عنوان یک واحد بهره‌بردار شناخته می‌شود خدماتی را نیاز دارد که ما در حوزه برنامه‌ریزی و متقاضی در خدمت این عزیزان هستیم.

وی افزود: استان اصفهان در ارتباط با طرح‌ها و واحدهای صنعتی با ۱۲ هزار و ۵۰۰ قرار داد و شهرک‌های مستقر جزو استان‌های رتبه یک یا دو کشور است، ارائه خدمات حضوری به دلیل تعداد بالای واحدها و از طرفی بخاطر گستره جغرافیایی استان امکان‌پذیر نبوده و با تمهیداتی که در دو سال گذشته اندیشیده شد زیرساخت ارائه خدمات الکترونیک را ایجاد کردیم که متقاضی ما از سراسر استان مانند کاشان، سمیرم، گلپایگان و حتی شهرک صنعتی جی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شرکت را ندارند.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: در ارتباط با ارائه خدمات الکترونیکی در سال ۱۴۰۱ رتبه یک کشور را با اختلاف ۴۰ برابری با استان دوم کسب کردیم، سال گذشته ۷۵۰۰ خدمات الکترونیک و امسال با توجه به تقویت آن به ۲۰ هزار خدمات به متقاضیان خود رسیده است.

وحدت‌پور در ارتباط با پایش صنعتی ادامه داد: افرادی که زمین‌های صنعتی را دریافت می‌کنند، مطابق با مفاد دفترچه خود در مدت زمان یک‌سال طرح‌های خود را مورد ساخت‌وساز و بهره‌برداری قرار دهند، به دلیل وجود مسائلی این زمان‌بندی دچار مشکل می‌شود و ما تحت طرح پایش طرحی صنعتی که در شرکت ایجاد کرده‌ایم تمام طرح‌های که به بهره‌برداری نرسیده است را مورد رصد قرار می‌دهیم و از زوایای مختلف مالی، حقوقی، فنی، موضوعات تکنولوژی و نوع سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار می‌دهیم و طی بازرسی‌ها و تصمیمات اتخاذ شده برای ادامه طرح گرفته می‌شود.

وی افزود: طرح‌هایی که همچنان در مرحله زمین و دیوارکشی باقی مانده است، تحت مصاحبه و مذاکره با صاحب طرح داریم به این نتیجه برسیم که ادامه طرح امکان‌پذیر نیست و حتی فرد را دچار آسیب‌های بعدی می‌کند و شخص را درگیر طرحی می‌کند که توانایی بهره‌برداری آن را ندارد به سمت خلع ید و آزادسازی با طرح کمیته‌های حقوقی و حاکم قضائی هدایت می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ادامه داد: طرح‌های با مساعیت‌های فکری و نرم‌افزاری که در ارکان شرکت به متقاضی داده شده به آن‌ها کمک می‌کنیم که هرچه سریع‌تر مراحل تکمیلی خود را طی کند و به مرحله بهره‌برداری برساند.

وحدت‌پور عنوان کرد: در حال حاضر ۱۲۰۰ طرح در سطح شهرک‌های صنعتی در دست پایش قرار داده‌ایم که تاکنون حدود ۵۰۰ طرح مورد پایش قرار گرفته است.

کد خبر 716246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    باتوجه به اقتصادی بودن منطقه اصفهان لازم سایراقوام درآنجاحضوریابند.