نصب تجهیزات کنترلی روی ناوگان زمستانی شهرداری تبریز الزامی است

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از الزام مناطق ده‌گانه نسبت به نصب تجهیزات کنترلی روی ماشین‌آلات ناوگان تجهیزات زمستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری تبریز، پرویز عباس‌نژاد اظهار کرد: در راستای نظارت بر نحوه فعالیت و میزان عملکرد تجهیزات زمستانی در مواقع بارش برف و انجام عملیات، تجهیزات کنترلی از قبیل جی.پی.اس در ماشین آلات و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز نصب می‌شود.

وی افزود: در کنار ضرورت نصب تجهیزات کنترلی در ماشین آلات زمستانی توجه به وجود چراغ‌های خطر و فلاشر در این تجهیزات نیز ضروری است تا از بروز تصادفات احتمالی در مواقع انجام عملیات جلوگیری شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تکمیل سیستم‌های محلول‌پاشی و یخ‌زدایی تمام مناطق ده‌گانه مورد تاکید شهردار تبریز است و در این راستا تهیه و تکمیل تجهیزات و ملزومات مورد نیاز از جمله پمپ‌های محلول و تجهیزات کنترلی در تمام مناطق ضروری است.

عباس‌نژاد اضافه کرد: همراهی و همدلی شهروندان تبریزی با خادمان خود در حوزه خدمات شهری ضامن داشتن شهری پاک و تمیز بوده و همین همراهی شهروندان است که تبریز را در زمینه تنظیف و پاکیزگی زبان‌زد کرده است.

کد خبر 716186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.