روند توسعه زیرساخت‌ها در خراسان جنوبی شتاب گرفته است

استاندار خراسان جنوبی گفت: روند توسعه زیرساخت‌ها در خراسان جنوبی در دولت سیزدهم شتاب گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز دهم دی‌ماه- در دیدار سخنگوی وزارت امور خارجه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در دولت سیزدهم شاهد اتفاق خوبی در حوزه زیرساخت‌ها و گازرسانی در سطح استان خراسان جنوبی هستیم.

وی از اجرای طرح گازرسانی از دشتک زابل به نهبندان و سربیشه با اعتبار ملی بیش از هشت هزار میلیارد تومان خبر داد و افزود: ساخت راه آهن خراسان جنوبی برای اتصال مرکز استان به ریل سراسری به طول ۹۹۱ کیلومتر است که ۴۳۲ کیلومتر در ۱۵ قطعه در استان واقع شده و برخی از این قطعه‌ها فعال است، تأمین مالی پروژه راه آهن با موافقت مقام معظم رهبری از محل تهاتر نفتی در حال انجام است.

استاندار خراسان جنوبی از اجرای فاز چهارم انتقال آب دریای عمان به استان خراسان جنوبی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد و خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن جزو استان‌های برتر است.

قناعت با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان و دیدار با مردم درمیان اضافه کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به درمیان، ائمه جمعه شیعه و سنی یکی از دغدغه‌های جدی مردم شهر اسدیه را راه‌اندازی مجدد این کارخانه عنوان کردند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم نهضت احیای واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان شکل گرفت و نسبت به شناسایی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل اقدام شد، گفت: از سال ۱۴۰۱ تا شهریور ۱۴۰۲ تعداد ۴۰۵ واحد تولیدی و صنعتی استان احیا و فعال شده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: فضای همدلی و هم‌افزایی خوبی در استان و دولت سیزدهم فراهم است و این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 716183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.