کیفی‌سازی و بهره‌وری توانمندی‌های زنان در دستور کار قرار گیرد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نمایشگاه «شهربانوی زندگی» گفت: این نمایشگاه محل نمایش توانمندی‌های ذاتی و قوی زنان است، از این‌رو در راه شناسایی ظرفیت‌های این قشر گام برمی‌داریم تا فرصتی برای کیفی‌سازی و بهره‌وری این توانمندی‌ها فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهربانوی زندگی اظهار کرد: نگاه ویژه به خانواده، بانوان و جوانان در متن عملکرد شورای اسلامی شهر اصفهان بوده است، اما اگر کمیسیونی جدا برای این حوزه تشکیل شده، بر اساس احساس نیاز ویژه بوده است.

وی افزود: کار در حوزه بانوان و خانواده یکی از اصول جدی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر بوده و خواهد بود، زیرا اساس جامعه و زندگی بر پایه این قشر مستقر است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تلاش ما نیز بر نگاه ویژه به‌خصوص در حوزه مشاغل و توجه به شخصیت ویژه زن است.

نادرالاصلی گفت: به حسب ظاهر بین زن و مرد تفاوتی نیست، اما دین ما نگاه ویژه‌ای به جایگاه زن و مادر دارد، بنابراین امیدواریم با چنین رویدادهایی همچون این نمایشگاه بتوانیم در راه شناسایی ظرفیت‌های این قشر گام برداریم.

وی تصریح کرد: در مناطق کم‌برخوردار نگاه به اشتغال زنان در بخش‌های مختلف و توانمندسازی آن‌ها همواره مدنظر بوده است و در تلاش هستیم با همگرایی بیشتر و بهتر این بستر را گسترش دهیم.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه شهربانوی زندگی به همت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان در راستای بزرگداشت مقام زن و مادر، از نهم تا پانزدهم دی سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل سابق نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برپاست.

کد خبر 716125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.