لزوم تکمیل پروژه‌های ناتمام اربعین و رفع مشکلات آن

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید مشکلات اربعین گذشته رفع شود، گفت:پروژه‌های ناتمام که باید تکمیل و برای اربعین سال آینده آماده شود نیز در دست بررسی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان علی اکبر حسینی محراب امروز _شنبه نهم دی_ در پایان نشست ستاد اربعین خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسات ستاد اربعین نقص‌ها و مشکلات اربعین گذشته بررسی و شناسایی می‌شود و سعی می‌کنیم برای آینده این مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات در اربعین فاصله بین پارکینگ‌ها، مواکب و مرز است که گاهی موجب نارضایتی زائران و موکب داران می‌شود، این فاصله‌ها در گذشته به دلایل مختلف به این شکل تصمیم‌گیری و ایجاد شده است در عین حال ما سعی می‌کنیم با امکانات حمل و نقل و راه‌های جدیدی که برای کوتاه کردن مسیرها در دست بررسی است تا جای ممکن این مساله را حل کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: پروژه‌های ناتمام که باید تکمیل و برای اربعین سال آینده آماده شوند نیز در دست بررسی قرار دارد که از جمله این کارهای ناتمام آسفالت برخی قسمت‌های پارکینگ است.

وی توضیح داد: یکی دیگر از پروژه‌های ناتمام، جاده اهواز به خرمشهر است که مناقصه آن برگزار و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن شامل آسفالت ۲۵ کیلومتر از هر دو سوی مسیر

حسینی محراب تاکید کرد: رفع مشکلات جاده سوسنگرد و نقص‌های پل سابله و بعد از بستان به چذابه نیز در دستور کار است و مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته اقداماتی همچون تأمین روشنایی، شانه‌سازی و نصب نیوجرسی (بلوک‌های جداکننده جاده) توسط اداره کل راهداری انجام خواهد شد.

کد خبر 716032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.