گفتمان الگوی سوم زن در جامعه مورد توجه قرار گیرد

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت تکوین الگوی سوم زن، گفت: لازم است گفتمان الگوی سوم زنان مؤثر در جامعه رشد بیشتری پیدا کند، زیرا در چهارچوب چنین گفتمانی پرداختن به مسائل زنان محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _شنبه نهم دی_ در کنگره زنان تأثیرگذار استان اصفهان که با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت ۹ دی، اظهار کرد: ایام، ایام شهادت سردار سلیمانی است، این شهید والا مقام تا جایی پیش رفت که امید مردم منطقه و دنیا شده بود، ایشان در میدان جهاد و محرومیت‌زدایی فرماندهی می‌کرد.

وی افزود: رویکردی که معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور برای معرفی زنان موفق جامعه پیش گرفته‌اند، قابل تقدیر است، چرا که مادران و همسران طلایه داران تکامل و رشد انسان هستند و لازم است بیش از پیش به این موضوع پرداخته شود.

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت تکوین الگوی سوم زن، تصریح کرد: لازم است گفتمان الگوی سوم زنان مؤثر در جامعه رشد بیشتری پیدا کند، زیرا در چهارچوب چنین گفتمانی پرداختن به مسائل زنان محقق خواهد شد.

وی گفت: به طور قطع در راستای پرداختن به زنان مؤثر در جامعه تلاش می‌کنیم تا مسیرهای جدیدی را برای شناسایی زنان موفق فراهم کنیم.

کد خبر 715935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.