حماسه باشکوه ۹ دی فتنه ۸۸ را خاموش کرد

رئیس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حماسه باشکوه ۹ دی، فتنه ۸۸ را خاموش و دسیسه دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی عبدی ظهر امروز _شنبه نهم دی_ در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه با حضور آحاد مردم برگزار شد، اظهار کرد: حماسه ۹ دی در سال ۱۳۸۸ حماسه ماندگار و تاریخی کشور بوده که توسط مردم رقم زده شد تا امروز به عنوان بزرگترین حماسه مردمی یاد شود.

وی با تاکید بر اینکه فتنه بزرگ سال ۱۳۸۸ با حماسه ۹ دی ماه و این حرکت مردمی خنثی شد، افزود: این حماسه در حالی رقم خورد که در سراسر کشور با حضور میلیونی مردم در خیابان‌ها علیه فتنه گران مشاهده می‌شد و با ابراز خشم نسبت به دسیسه فتنه گران از ولایت و جمهوری اسلامی حمایت کردند.

رئیس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: حماسه ۹ دی مردم کرمانشاه نیز با حضور در خیابان‌ها و نشان دادن خشم خود نسبت به آن‌ها نقشی مهم در خاموشی این فتنه داشتند که در مجموع می‌توان گفت تنها بصیرت مردم بود که فتنه آشوب‌گران و دسیسه دشمنان را خنثی کرد.

عبدی با تاکید بر گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی افتخارآفرین ایران و زنده نگه داشتن این عمل، تاکید کرد: حکومت جمهوری اسلامی به دلیل تقدیم شهدای بسیار در مسیر حرکت خود باید شکر گذار باشد چراکه این حکومت تاکنون با خون پاک شهدا از فتنه‌ها عبور و بر دشمنان خود چیره شده است.

وی ادامه داد: امروز مردم کشور ایران در عصری قرار دارد که از نعمت امام عادل برخوردار بوده و صاحب جامعه و ولایتی فقیه است اما ناسپاسی از این نعمت بزرگ می‌تواند جامعه‌ای را رقم بزند که داعش، رژیمی همچون اسرائیل کودک کش و یا آمریکای جنایتکار عهده دار آن باشد.

رئیس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم ایران پای کار نظام و این انقلاب تاکنون وفادارانه ایستاده‌اند، اضافه کرد: امت ایران در حماسه ۹ دی با بصیرت خود از نعمت بزرگ امام عادل و فقیه و همچنین حکومت اسلامی حمایت کردند و این نشان از قدردانی و فهم ارزش‌های این نظام از سوی مردم است.

عبدی با تاکید بر اینکه شکرگزاری از نعمتی بزرگ همچون جمهوری اسلامی آینده روشنی پیش روی این امت قرار داده، اضافه کرد: در این کشور با یاری رساندن به امام عادل حاضر در آینده‌ای نزدیک پرچم را به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج) خواهد رساند و در این مسیر هر کس به یاری امام خود نشتابد با لگد دشمن آگاه خواهد شد.

کد خبر 715904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.