برگزاری هفتمین دوره جشنواره خوش‌حسابی عوارض شهرداری شیراز

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: جشنواره خوش‌حسابی برای هفتمین بار به‌منظور مشارکت بیشتر شهروندان در توسعه و آبادانی شهر با پرداخت نقدی عوارض نوسازی، صنفی و خودرو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، حمیدرضا اسماعیلی امروز _شنبه نهم دی_ با اشاره به تصویب طرح جشنواره خوش‌حسابی در شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: این جشنواره برای هفتمین بار به منظور مشارکت بیشتر شهروندان در توسعه و آبادانی شهر با پرداخت نقدی عوارض نوسازی، صنفی و خودرو برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز دوره پلکانی تخفیف عوارض ۱۲ درصدی از هشتم دی تا هفتم بهمن افزود: اعتقاد داریم مشارکت مردمی و تداوم آن در پرداخت نقدی عوارض، موجب آبادانی و پیشرفت شهر می‌شود و امکان ارائه خدماتی ارزنده‌تر را فراهم می‌کند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش مشارکت مردم در اداره امور شهر و تأمین بخشی از هزینه‌های آن دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان با پرداخت به‌موقع عوارض، قدم‌های بزرگی در اداره شهر برمی‌دارند و روند توسعه و آبادانی این شهر تاریخی، مذهبی و گردشگری را سرعت می‌بخشند.

اسماعیلی با بیان اینکه دستیابی به درآمدهای پایدار برای توسعه شهر شیراز امری مهم و ضروری است، تصریح کرد: منابع مالی شهرداری با دریافت عوارض از مردم تأمین و همین پول‌ها برای ارائه خدمات در شهر مصرف می‌شود.

وی آخرین مهلت شرکت شهروندان در هفتمین دوره جشنواره خوش‌حسابی پرداخت‌کنندگان نقدی عوارض را تا پایان اسفند سال جاری اعلام کرد و گفت: برای قدردانی از شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض نوسازی، اصناف و خودرو تا پایان سال جاری اقدام کنند، مراسم قرعه‌کشی در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به توزیع همگانی قبوض عوارض سالانه نوسازی از ابتدای دی سال جاری افزود: مهلت پرداخت این قبض تا پایان سال جاری بوده و شهروندانی که عوارض ملک خود را تا بیست‌ونهم اسفند سال جاری پرداخت کنند، مشمول ۱۰ درصد تخفیف پرداخت نقدی عوارض نوسازی و یک امتیاز ورود به قرعه‌کشی جشنواره خوش‌حسابی شهرداری شیراز خواهند شد.

کد خبر 715864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.