دنیا در حال ورود به نظام چندقطبی است

معاون سیاسی نیروی قدس سپاه گفت: رژیم صهیونیستی با طوفان‌الاقصی ضربه‌ فنی شد و بنا به گفته رهبر انقلاب اسلامی این شکست غیرقابل‌ ترمیم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی سپاه نینوای گلستان، سردار احد کریم‌خانی در تجمع بزرگ مردمی یوم‌الله ۹ دی اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی با طراحی یک نقشه پیچیده، سال ۸۸ به صحنه آمدند و مردم بابصیرت ایران ۹ دی و در برخی شهرها همچون گرگان در هشتم دی به صحنه آمدند و آن حماسه ماندگار را خلق کردند.

وی افزود: در آستانه چهارمین سالگرد شهید سردار سلیمانی هستیم و رهبر انقلاب فرمودند به این شهید به‌عنوان یک راه و مکتب نگاه کنید.

معاون سیاسی نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: اخلاص و مردم‌داری شهید سلیمانی و شاخص‌های دیگر ایشان یک الگو برای ما است.

کریم‌خانی با اشاره تحولات منطقه و عملیات طوفان الاقصی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با این طوفان‌الاقصی ضربه‌فنی شده و بنا به گفته رهبر انقلاب اسلامی شکست غیر قابل ترمیمی را رژیم صهیونیستی متحمل شده است.

وی گفت: این نظام و انقلابی که تمام معادلات بین‌المللی را به هم ریخت دشمن در تلاش بود که سرنگون کنند و دشمن هیچ‌وقت از این توطئه‌ها دست برنمی‌دارد.

معاون سیاسی نیروی قدس سپاه ادامه داد: توطئه‌ها و آشوب‌های فتنه‌گران و حمله به مقدسات دینی ما از ذهن مردم ایران پاک نشده است، در اتاق‌های گوناگون نسبت به ایران فتنه‌انگیزی کردند.

کریم‌خانی اظهار کرد: نهم اسفند سال ۸۷ چند ماه قبل از انتخابات با آن مشارکت حداکثری تعدادی از چهره‌های صنعت فیلم هالیوودی به کشور دعوت می‌شوند و به کمک فتنه‌گران برای طراحی‌های فتنه آمدند.

کد خبر 715842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.