بصیرت مردم ایران محصول عمل به حدیث ثقلین است

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم اصفهان در ۸دی سال ۸۸ یک روز زودتر از مردم ایران به میدان آمدند و غیرت دینی خود را نشان دادند، این بصیرت مردم اصفهان و ایران محصول عمل به حدیث ثقلین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی صبح امروز _شنبه نهم دی_ در مراسم باشکوه مردم با بصیرت و انقلابی اصفهان اظهار کرد: در طول سال‌های تشیع در ایران اصفهان نگین درخشان این دوران بوده است و در این راستا صدها سال این شهر مقدس مظهر بصیرت و مرجع معنویت شناخته شده است، جذابیت این شهر برای تمام مردم دنیا تنها برای زیبایی‌های ظاهری بلکه این شهر از جذابیت‌های علمی و معنوی برخوردار است.

وی افزود: امروز در این اجتماع مردم انقلابی اصفهان باید از تاریخ ماندگار ۸ دیماه سال ۸۸ یاد کنیم، که مردم اصفهان یک روز زودتر از مردم ایران به میدان آمدند و غیرت دینی خود را نشان دادند، این بصیرت مردم اصفهان و ایران محصول عمل به حدیث ثقلین است، زیرا مردم این شهر مقدس همواره در پناه قرآن و عترت بوده‌اند و در این راستا باید توجه داشته باشیم که تا زمانی که در پناه قرآن باشیم گمراه نخواهیم شد، زیرا قرآن بصیرت‌افزا است.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تنها چیزی که فتنه را خنثی می‌کند بصیرت است، زمانی که به مسیر نورانی انقلاب اسلامی نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که این انقلاب آمده تا به انسان حیات طیبه و سعادت دنیوی و اخروی عطا کند و جهانیان را از عدالت، صلح، آزادی و معنویت بره مند کند بر همین اساس این انقلاب تا طلوع خورشید ولایت عظما راه طولانی در پیش دارد و بر اساس وعده الهی استمرار خواهد داشت. باید توجه داشت که این راه طولانی احتیاج به بصیرت دارد.

تویسرکانی افزود: اگر دشمن فتنه می‌کند تعجبی نیست زیرا هرچه دشمن قوی‌تر باشد ما نیز قوی‌تر خواهیم شد. اگر به دنبال استمرار انقلاب اسلامی هستیم باید برای بصیرت یک حساب جدا بازکنیم زیرا تنها قرآن می‌تواند راه بصیرت را به ما نشان دهد و جوانان را از منجلاب فضای مجازی نجات دهد و هدایت کند.

وی تشریح کرد: قرآن نور است و حفظ و فهم و انس با قرآن می‌تواند ما را از فتنه‌های عجیب و غریب دشمن چه نرم و چه سخت و نیمه سخت نجات دهد.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کسی که با قرآن آشنا است با دیدن چنین پدیده‌هایی دچار بی غیرتی و بی بصیرتی نشده بلکه مرکز نور و امید و بصیرت و غیرت شده و به همه دنیا انرژی صادر می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه راه ما نورانی است و ما را محتاج قرآن می‌کند، اذعان کرد: از این رو مقام معظم رهبری به استناد احادیثی که توسط ائمه نقل شده فرمودند علیکم بالقرآن، در قرآن به جریانی اشاره شده که از دهان مردم حرف می‌زند اما علیه مردم است و می‌توان گفت آیات ۲۰۴ تا ۲۰۹ سوره بقره، گویی فتنه ۸۸ را نشان می‌دهد.

تویسرکانی افزود: عده‌ای برای نابودی دین، اسلامیت و جمهوریت با پشتیبانی آمریکا و رژیم صهیونیستی دم از رفراندوم می‌زدند اما با ظاهری فریبنده که بدترین دشمنان یک نظام دینی دارد به میدان آمده بودند، این جریان باطن خود را نشان نمی‌دهند اما قرآن باطن آنها را آشکار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سال اول انقلاب پنج انتخابات برگزار کردیم، گفت: شمایی که دم از رفراندوم می زنید، انتخابات ۸۸ که ۸۵ درصد مردم در آن شرکت کردند چرا نام جمهوریت و اسلامیت را به چالش کشیدید؟

وی ادامه داد: در حقیقت ولایت فقیه از رای مردم پایداری کرد و اولین جایی که جرقه دینی زده شد اصفهان بود و موج اصفهان به همه کشور سرایت کرد.

تویسرکانی با یادآوری اینکه رییس جمهور منتخب مردم ۲۴ میلیون رای آورد اما با پر روگری و وقاحت و دروغ به جنگ مردم آمدند و جوانان را فریب دادند، تصریح کرد: چقدر مقام معظم رهبری آنها را نصیحت و دعوت به تقوا کرد اما آنها به حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی مغرور بودند و بدجایگاهی در انتظار آنها است.

وی تاکید کرد: با گذشت ۱۴ سال از فتنه ۸۸ هنوز مشکلاتی که داریم در ادامه آن فتنه است که سخت‌ترین ضربات را به انقلاب اسلامی وارد کرد تا پیوند امام و امت را قطع کند و ایران را به زیر سلطه استکبار جهانی درآورد اما خدا به برکت سیدالشهدا نخواست.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در عصر عاشورا به خیمه امام حسین (ع) حمله کردند و باطن کثیف خود را نشان دادند اما دوباره روح و حماسه حسینی در مردم زنده شد و دو روز بعد از عاشورای ۸۸ مردم به میدان آمدند؛ همان مردمی که همه جا آمدند و برای انقلاب سرمایه گذاری کردند.

وی ابراز کرد: امروز چه باید بکنیم؟ مسیر بصیرت قرآن و عترت است و راه نجات و سعادت و امید و رسیدن به آرزوها تمسک به این دو است و برای نجات از فتنه‌های آخرالزمان راهی جز قرآن و ولایت نداریم.

تویسرکانی تاکید کرد: ولایتی که امروز می‌توانیم به آن تمسک بجوییم، ولایت فقیه است که سخن و سیره و کلام او از معصومین است و هر چه مطرح می‌کند از قرآن و عترت است.

وی با تاکید بر اینکه با وحدت و همبستگی و جهاد تبیین و صبر و استقامت باید این مسیر را ادامه دهیم، به تلاش‌های شبانه روزی دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: اخلاص رییس جمهور و اینکه ایشان خود را سرباز ولایت می دادد بسیار حائز اهمیت است و مسیولان انقلابی ما شبانه روز تلاش می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ۲۵ هزار شهید اصفهانی، این شهر را نماد انقلابی گری و ولایتمداری دانست و گفت: امیدواریم این همه خون شهید، ملت را ذیل ظهور امام زمان قرار دهد.

تویسرکانی خاطر نشان کرد: ما دلیلی برای یاس و ناامیدی نداریم جز وسوسه‌های غربی‌ها و شیاطین؛ که در این زمینه باید به شبهات با گفتگو پاسخ داد و جوانان را با مهربانی و مودت و تقویت غرور ملی و آرمان‌های انقلابی متوجه نقشه‌های پلید غربی‌ها کنیم.

کد خبر 715839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.