احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان با صرف ۳۱ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: بیمارستان شهید بهشتی اردستان بیش از ۲۴ پزشک متخصص در زمینه‌های مختلف، بخش سونوگرافی و سی‌تی اسکن دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد در مراسم گرامیداشت نهم دی، اظهار کرد: شهید سید رضی موسوی از تأثیرگذارترین افراد در حفظ و پشتیبانی جبهه مقاومت بود، و برای صهیونیست‌های جنایتکار دردسرهایی ایجاد کرد که با موشک مستقیم منزل وی را مورد اصابت قرار دادند.

وی افزود: شهدا انسان‌هایی هستند که زندگی فانی خود را با خداوند معامله کردند، به تعبیر شهید سلیمانی افرادی شهید می‌شوند که در دوران زندگی خود مانند یک شهید زندگی کنند و غسل شهادت انجام دهند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، خاطرنشان کرد: سال ۸۸ یک فتنه بزرگی فضای اجتماعی و سیاسی کشور را غبارآلود کرد که چندین ماه وضعیت کشور ملتهب بود تا اینکه در روز نهم دی‌ماه، مردم به خیابان‌ها آمدند و اعلام حمایت یکپارچه از اصل نظام، رهبری و اسلام کردند.

طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: منظور دشمنان از شعار «زن، زندگی‌، آزادی» هرزگی بود و در طول تاریخ سابقه مدیریت کشور با رفتار و کردار هرزگی وجود نداشته است، زیرا در حقیقت هدف آن‌ها برهم زدن کشور بود.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی رهبر انقلاب مسئله انتخابات است چراکه جمهوریت و اسلامیت ایران به انتخابات وابسته است، تصریح کرد: اگر در انتخابات ضعف داشته باشیم به دیکتاتوری نزدیک می‌شویم، اما مردم همواره در صحنه‌های سیاسی نقش تعیین کننده دارند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت در انتخابات یک اصل مهم و انتخابات سال جاری نیز با توجه به شرایط حساس کنونی کشور بسیار مهم است، در شهرستان اردستان مردم همواره مشارکت حداکثری در انتخابات داشته‌اند.

طباطبایی‌نژاد از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ ۱۷ درصدی اشتغال در شهرستان اردستان، در حال حاضر کارخانه‌ها به دنبال جذب نیرو هستند و تاکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ شغل مستقیم ایجاد شده است.

وی از احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان با صرف ۳۱ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و اضافه کرد: بیمارستان شهید بهشتی اردستان دارای بیش از ۲۴ پزشک متخصص در زمینه‌های مختلف، بخش سونوگرافی و سی‌تی اسکن است، پیگیری برای ایجاد ام، آر، آی در شهرستان انجام شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۲۰ مجموعه ورزشی در شهرستان ایجاد شده است و و به زودی زورخانه این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید، استخر شنای اردستان نیز تعمیر و بهسازی شده و آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 715770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.