توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته گوشت گرم در بین کانون‌های مساجد کردستان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین خانواده‌های عزتمند عضو کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: این طرح به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و ستاد کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های مساجد کردستان، بهزاد کیامهر اظهار کرد: در تداوم طرح «نذر قربانی» اول ماه قمری و در راستای اجرای هفدهمین دوره این طرح، یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین خانواده‌های عزتمند کانون‌های مساجد کردستان توزیع شد.

وی افزود: طرح نذر قربانی توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرا می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان تصریح کرد: در این دوره سهمیه گوشت نذری در شهرستان‌های بانه، سروآباد، کامیاران، قروه، دهگلان، بیجار و سنندج توزیع شد.

کیامهر خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت کانون‌ها در مساجد و حضور آن‌ها در محلات و ارتباط و شناختی که نسبت به خانواده‌های نیازمند دارند، شناسایی و توزیع گوشت‌های قربانی توسط کانون‌های مساجد استان انجام خواهد شد.

کد خبر 715688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.