حماسه جاودانه ۹ دی، مهر تأیید دوباره مردم بر جمهوری اسلامی بود

شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: مردم در ۹ دی سال ۸۸ با حضور آگاهانه و با بصیرت خود، با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی بیعتی دوباره کرده و حماسه‌ای جاودان در برچیدن فتنه و تأیید دوباره جمهوری اسلامی خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، راهپیمایی روز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور حماسی مسئولین شهری، استانی و مردم شریف شیراز امروز _جمعه هشتم دی_ با حضور مردم مؤمن و شهید پرور شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) از محل میدان شهدا به سمت مصلی نمازجمعه برگزار شد و در این مراسم محمد حسن اسدی اظهار کرد: مردم در روز ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و با بصیرت خود، با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی بیعتی دوباره کرده و حماسه‌ای جاودان در برچیدن فتنه و تأیید دوباره جمهوری اسلامی خلق کردند.

وی افزود: پرچم داری مردم با بصیرت شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت (ع)، نیز یک روز زودتر در ۸ دی در لبیک به ولایت، امام امت و مقابله با فتنه در اذهان و تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.

شهردار کلان شهر شیراز تأکید کرد: همواره در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم بمانیم و قدردان خون شهدا و ایثارگران باشیم.

اسدی از حضور با بصیرت مردم ولایتمدار شیراز در مراسم سالروز حماسه ۹ دی و لبیک امت به آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا، مردم شهر شیراز با حضور پر شور خود شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس را سر دادند و راهپیمایی سراسری در اعلام انزجار از دشمنان برگزار شد.

کد خبر 715679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.