جزئیات راهپیمایی یوم‌الله 9 دی در کهگیلویه و بویراحمد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد زمان و مکان راهپیمایی نهم دی در استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد زمان و مکان تجمع بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در مراکز شهرستان‌های استان در روز _شنبه، نهم دی‌_ اعلام شد.

در این اطلاعیه آمده است راهپیمایی در شهر یاسوج رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح در مصلی امام خمینی (ره)، در شهر دهدشت رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح در مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) و در شهر گچساران رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح مسجد صاحب الزمان (عج)، برگزار می‌شود.

مراسم ۹ دی در شهر باشت رأس ساعت ۹:۰۰ صبح در حسینیه مرحوم کرمی، در شهر چرام رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح در مصلی حضرت ابوطالب (ع) و در شهر لنده رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح در حسینیه ثارالله سپاه برگزار می‌شود.

این مراسم در شهر لیکک رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح در مسجد جامع حضرت صاحب‌الزمان (عج)، در شهر سی‌سخت رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)، و در شهر مارگون رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح در مصلی حضرت امام رضا (ع) این شهر برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از عموم مردم غیور و همیشه در صحنه استان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان دعوت کرد تا با شرکت باشکوه در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی، اوج بصیرت و ولایت‌مداری خود را به نمایش گذاشته و با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تجدید میثاق نمایند.

کد خبر 715674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.