ضرورت راه‌اندازی شرکت تعاونی تولید گل نرگس در مازندران

استاندار مازندران گفت: ضرورت راه‌اندازی شرکت تعاونی تولید گل نرگس در مازندران وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در حاشیه بازدید از جشنواره استانی گل نرگس در روستای کردکلای جویبار، گل نرگس را جزو تولیدات و محصولات گل و گیاه این استان عنوان و اظهار کرد: بهره‌برداران گل نرگس با راه‌اندازی شرکت تعاونی جهت ساماندهی تولیدکنندگان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بهره‌برداران با تشکیل شرکت تعاونی خودشان را به جایگاه تشکیلاتی آماده کنند، افزود: آن‌ها با تشکیل این شرکت می‌توانند تعامل مناسبی با سازمان جهاد کشاورزی و سایر سازمان‌ها برقرار کنند.

حسینی‌پور ادامه داد: با توجه به عرضه بازاریابی و صادرات این محصول استانداری باید به حمایت از بهره‌برداران گل نرگس بپردازد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه تولیدات گل نرگس برای ایجاد فرآوری باید به صنایع تبدیلی ایجاد شود، اظهار داشت: استانداری آمادگی خود را پس از تشکیل شرکت تعاونی تولید گل نرگس اعلام و از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی حمایت می‌کند.

کد خبر 715586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس 153 IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    در استان مازندران از سال 1386 پایانه صادراتی گل و گیاه بهشت پارس در عباس آباد سلمانشهر کلنگ زنی شده است و تا کنون افتتاح و عملیاتی نشده است مدیر عامل این پایانه همکاری نکردن مسئولان استان مازندران و دولتی را عامل این روند طولانی می داند در این مصاحبه هم استاندار صحبتی از این پایانه نکرد در سال 1396 پایانه روماک جویبار کلنگ زنی شد و در سال 1399 با پیام تصویری رئیس جمهور وقت آقای روحانی افتتاح شد و آقای رئیسی هم از این پایانه دیدن کرده است متاسفانه به اولین پایانه صادراتی استان مازندران توجهی نمی شود