دستاوردهای بسیار بزرگ جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم حاصل شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: همه توفیقات و دستاوردهای بسیار بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط تحریم حاصل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی امروز _چهارشنبه، ششم دی_ در مراسم اختتامیه نمایشگاه روایت پیشرفت در محل دانشگاه بیرجند، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت باعث تبیین دستاوردها و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

وی افزود: جنگ نرم یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین مؤلفه‌های جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار جنوبی ادامه داد: هدف دشمن در جنگ رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی ارائه تصویری سیاه و نامطلوب از کشور، القای ناکارآمدی نظام اسلامی و بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان است که باید هوشیار باشیم.

طالبی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین افزود: جهاد تبیین مؤلفه‌های مختلفی دارد که با زبان هنر، سخنرانی، رسانه، اقدامات فناورانه و دانش‌بنیان می‌توانیم در سطح جامعه داشته باشیم.

وی با اشاره به صنعت دانش‌بنیان و پیشرفت‌های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه توفیقات و دستاوردهای بسیار بزرگ نظام اسلامی در شرایطی به دست آمده که دشمن کشورمان را تحریم کرده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: به‌رغم تهدیدها و تحریم‌ها، با تلاش جوانان، نخبگان، دانشجویان و دلسوختگان کشور پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف داشتیم.

طالبی با بیان اینکه تولید علم و فناوری قدرت‌آفرین است، گفت: در دوران دفاع مقدس تجهیزات نظامی و دفاعی و سیم خاردار نداشتیم، اما امروز با همت جوانان این مرز و بوم حوزه دفاعی و موشکی موجب اقتدار کشور شده است.

وی با اشاره به انتخابات گفت: دشمن امروز به دنبال این است که رقابت انتخاباتی را به مخاطره بیندازد، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب قطع امید دشمن خواهد شد.

کد خبر 715282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.