واکنش رئیس رسانه ملی به انتقادات مطرح‌شده درباره میهمانان شب یلدای تلویزیون

رئیس سازمان صداوسیما گفت: ما از تمام انتقادهای منصفانه نه‌تنها استقبال می‌کنیم، بلکه به دیده منت به همه آنچه که منصفانه مطرح می‌شود نگاه می‌کنیم، اما به نظر می‌رسد که با نزدیک به ۱۳۵ برنامه و آوردن حدود ۲۵۰ میهمان می‌توانیم احتمال دهیم که شاید جایی بعضی قسمت‌ها می‌توانست بهتر هم باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیمان جبلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه ششم دی_ پس از نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در شب یلدا جذب مخاطبان رسانه ملی بیشتر از شب‌های قبل بود، اظهار کرد: آمار بازدیدکنندگان یلدای سال جاری از آمار مخاطبان سه سال اخیر صداوسیما در شب یلدا بیشتر بوده است.

وی افزود: همکاران ما با دعوت از حدود ۲۵۰ میهمان از گروه‌های متنوع در شبکه‌های مختلف به‌خوبی توانستند به وظایف خود عمل کنند و نظرسنجی‌های ما هم نشان می‌دهد که آمار مخاطبان شب یلدای سال جاری از آمار مخاطبان سه سال اخیر بیشتر بوده است.

رئیس سازمان صداوسیما همچنین درباره انتقادهایی که به میهمانان شب یلدا شد، گفت: ما از تمام انتقادهای منصفانه نه‌تنها استقبال می‌کنیم، بلکه به دیده منت به همه آنچه که منصفانه مطرح می‌شود نگاه می‌کنیم، اما به نظر می‌رسد که با نزدیک به ۱۳۵ برنامه تولیدی در سه شب متوالی و آوردن نزدیک ۲۵۰ میهمان می‌توانیم احتمال دهیم که شاید جایی برخی قسمت‌ها می‌توانست بهتر هم باشد و برخی انتقادها هم وارد باشد، اما در مجموع همکاران ما بیشترین تلاش را کردند تا بتوانند برنامه‌ای متنوع، جذاب و در قالب استفاده از میهمانان متنوع فراهم کنند تا ساعت خوشی برای هم‌وطنان ایجاد شود.

جبلی در عین حال در این باره که برای انتخابات برنامه جدیدی به غیر از آنچه در کانال‌ها اعلام شده است، وجود دارد؟ گفت: پیش‌تر اعلام شده است. برنامه‌های تولیدی شبکه‌های مختلف هم به‌تدریج طبق همان جدول زمانی که در ستاد انتخابات سازمان طراحی شده است، در حال تولید و پخش است و به‌تدریج برنامه‌ها رونمایی می‌شود. به انتخابات هم که نزدیک می‌شویم حجم برنامه‌ها بیشتر خواهد شد.

وی افزود: این شب‌ها شما شاهد برنامه‌های چالشی هم که درباره موضوع‌های مختلف برگزار می‌شود، هستید. حجم این برنامه‌ها و دیگر برنامه‌ها به‌تدریج افزایش پیدا می‌کند.

رئیس رسانه ملی همچنین درباره مصادف شدن ماه رمضان با تعطیلات سال نو اظهار داشت: طبق روالی که سال گذشته داشتیم برنامه‌های پرمخاطبی را برای نوروز تولید خواهیم کرد، در مجموعه‌های نمایشی هم تلاش می‌کنیم مجموعه مناسبتی برای ماه مبارک رمضان آماده پخش شود.

جبلی گفت: همه شبکه‌ها برای ماه مبارک رمضان طرح‌هایی دارند. چند مجموعه متناسب و خوب در مجموعه‌های نمایشی هم برای ماه مبارک که هم‌زمان با عید نوروز است، تولید و پخش خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 715196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.