اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش رهبر انقلاب برای درمان اقتصاد است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفان، اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش رهبر انقلاب برای درمان اقتصاد دانست و گفت: شما امروز در جنگ ادراکی و شناختی، همچنین جنگ پیچیده و نابرابر اقتصادی مقابل دشمنان خدا قرار دارید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرتیپ حسین معروفی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه ششم دی _ در رویداد ملی طلایه‌داران اقتصادی مقاومتی اظهار کرد: شما امروز در جنگ ادراکی و شناختی در بستر فضای مجازی و همچنین جنگ پیچیده و نابرابر اقتصادی و حرکت به سوی مقاوم‌سازی اقتصاد و مراقبت از معیشت مردم ایستاده مقابل دشمنان خدا قرار دارید.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: یکی از عرصه‌های جدی جنگ نرم، جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ملت بزرگ ایران که به فرمان امام خویش در آن فعال هستید و دو ویژگی مهم ارادت و اراده را در وجود خود نهادینه کردید و آن پایه عمل اطاعت از ولی و حجت خداوند است.

سردار معروفی عنوان کرد: رزمندگان دفاع مقدس در ۸ سال جنگ نابرابر صدام و حامیانش، برابر امام‌شان سر تسلیم فرود آوردند و فرمان امام (ره) را فرمان حضرت حجت (عج) و کلام خدا می‌دانستند و آن را نه توصیه بلکه حکم می‌دانستند و بر همان اساس اقدام کرده و زیبایی تولید می‌کردند و پیروزی به ارمغان می‌آوردند. امروز ارادت، معرفت، بصیرت، وفاداری نسبت به ولی و حجت خدا در وجود نازنین شما خواهران و برادران نهادینه شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 715170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.