رشد ۲۳ درصدی جابه‌جایی مسافر در همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از رشد ۲۳ درصدی جابه‌جایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهرداد آهکی اظهار کرد: طی ۹ ماه سال جاری ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۹۰۳ مسافر در قالب ۲۸۹ هزار و ۹۱۷ سفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری استان همدان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده و این در حالی است که سال گذشته طی همین مدت ۲ میلیون و ۸۹ هزار ۸۷ مسافر در قالب ۲۵۷ هزار و ۹۴۰ سفر به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: طبق بررسی آمار مقایسه‌ای جابه‌جایی مسافر و تعداد سفر انجام شده‌اند نسبت به مدت مشابه سال گذشته د جابه‌جایی مسافر ۲۳ درصد افزایش و تعداد سفر ۱۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۹۶ دستگاه اتوبوس، ۷۰۸ دستگاه مینی‌بوس و ۶۸۳ دستگاه سواری در استان فعال است، در مجموع ۱۵۸۷ ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری در سطح استان مشغول خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

آهکی تاکید کرد: سفرهای خود را به صورت برنامه‌ریزی شده و با تهیه بلیت از طریق اینترنتی و دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند و تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل‌ونقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه‌روز است.

کد خبر 715096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.