رژیم صهیونیستی و آمریکا در وضعیت دو سر باخت در جنگ غزه قرار دارند

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار نخست وزیر سابق عراق گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا هر دو در وضعیت دو سر باخت قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق در دیدار علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی شهادت سردار بزرگوار سیدرضی موسوی را تسلیت گفت و به زحمات وی در سال‌های طولانی اشاره کرد.

وی افزود: یک نظر می‌گوید این کار با همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا انجام شده اما برخی هم معتقدند رژیم صهیونیستی با این اقدام در جهت توسعه جنگ گام برداشته است.

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در این دیدار فقدان شهید موسوی را تسلیت گفت و اظهار داشت: خدمات وی به همه دوستان جبهه مقاومت تعلق داشت.

احمدیان با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا هر دو در وضعیت دو سر باخت قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: این رژیم اگر جنگ را ادامه دهد باخته است و اگر مجبور شود توقف آن را هم بپذیرد، باز هم باخته است. آمریکا هم اگر منطقه را ترک کند و یا ترک نکند و جنگ را توسعه دهد یا ندهد، در هر دو صورت بازنده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر جبهه مقاومت همانند حوزه‌های سیاسی و نظامی بتواند در حوزه‌های اقتصادی هم یکپارچه شود و دستاورد داشته باشد به جایگاه یک قدرت برتر در معادلات دست خواهد یافت.

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: به همین دلیل دشمنان ما تمام اهتمام خود را برای جلوگیری از تحقق این اهداف به‌کار گرفته‌اند. عبدالمهدی نیز این سخن را کاملاً درست دانست.

در این دیدار درباره سایر موضوعات مورد علاقه و همکاری‌های دوجانبه نیز گفت و گو شد و احمدیان هم ابراز امیدواری کرد تا حاکمیت عراق بتواند در همه امور بر مبنای مصالح و منافع ملت عراق عمل کند.

منبع: ایرنا
کد خبر 714959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.