رفع آلایندگی اتوبوس‌های شهرداری سمنان در دست اقدام است

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان از در دست اقدام بودن رفع آلایندگی اتوبوس‌های آلاینده شهرداری خبر داد.

سعید اسمعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان، اظهار کرد: پیرو ضرب‌الاجل و دستور شهردار سمنان به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان برای رفع مشکل ناوگان آلاینده اتوبوسرانی و مصوبه مراجع ذیصلاح، از دارندگان کلیه وسایل نقلیه دیزلی (سبک، نیمه سنگین و سبک) و ناوگان حمل‌ونقل درون شهری درخواست شد تا در اسرع وقت با مراجعه به مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین، نسب به اخذ معاینه فنی و رفع عیوب احتمالی اقدام کنند.

وی افزود: بیش از ۹۵ درصد اتوبوس‌های فعال متعلق به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان در حوزه خدمات‌رسانی به شهروندان سمنانی، مجوز معاینه فنی را اخذ کردند و تعداد پنج دستگاه اتوبوس در حال رفع نقص و موارد مرتبط با آلایندگی برای اخذ مجوز معاینه فنی است که در اسرع وقت به چرخه خدمات‌رسانی بازخواهد گشت.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: بدیهی است در صورت رفع نشدن آلایندگی و اخذ معاینه فنی این وسایل نقلیه، رانندگان متخلف توسط مراجع ذیربط، اعمال قانون خواهند شد.

کد خبر 714879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.