صدور ۱۲۰ پروانه ساختمانی در منطقه یک اراک

مدیر منطقه یک شهرداری اراک گفت: از ابتدای سال جاری ۱۲۰ پروانه ساختمانی به مساحت خالص ۸۲ هزار مترمربع توسط مسئولان فنی و مهندسی منطقه یک صادر شده است و شاهد افزایش سرعت پاسخگویی و همکاری با سازندگان بوده‌ایم.

حسین زندیه وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به اینکه سرعت پاسخگویی به مطالبات شهروندی بیش از گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد: شهرداری منطقه یک با اجرای برنامه‌های سیستماتیک دقیق و همچنین نیاز سنجی های موجود موفق شد نسبت به دوره‌های پیشین در پاسخگویی به مطالبات شهروندی موفق تر عمل کند.

وی با اشاره به بررسی پرونده‌های ماده ۱۰۰ این منطقه، افزود: با اجرای تبصره شش قانون بودجه کل کشور، شهرداری منطقه یک اقدام به فعالیت دو شیفته کاری کارکنان خود کرده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اراک تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های ماده صد این منطقه تعیین تکلیف شده‌اند و رضایت بسیاری از شهروندان در این زمینه به دست آمده است.

زندیه وکیلی با تاکید بر افزایش درآمدهای این منطقه در سال جاری، اضافه کرد: شهرداری منطقه یک با استناد به مصوبات شورای اسلامی شهر اراک در کسب درآمد و تحقق بودجه ۱۴۰۲ موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه یک در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۶۲۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرده تا به همین واسطه در ارائه خدمات به شهروندان اراکی عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

کد خبر 714814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ت IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    0 0
    سلام در کذشته و حتی حال در اراک سلختمانهای در منطقه یک و دیکر مناطقرسلخته شده پایان کارم کرفته شده عایق نیست سرما کرما و مبحث استانداردسازی در اونا رعایت نشده پرتدحرارتی دارن زنستانها سرد وتابستانها گرم هست و دیکر موارد درختکاری کنواب در اراک خوبه زیادربشه با توجه به الودکی شدید هوا