«یزدِ نوین» مسیری جدید و تازه در توسعه استان یزد است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: یزدِ نوین مسیری تازه و جدید در فرآیندهای تحولی و توسعه‌ای استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، مجید دهقانی زاده با بیان اینکه روزمرگی یکی از مهم‌ترین چالش‌های توسعه استان یزد است، سند تحولی یزدِ نوین را مسیری تازه و جدید در فرآیندهای تحولی و توسعه‌ای استان دانست و اظهار کرد: مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان امیدواری تازه‌ای را در استان در جهت برنامه‌های تحولی و توسعه ایجاد کرده است.

وی افزود: در همین راستا مدیریت ارشد استان نیز تأکید دارد فرآیندهای تحولی و توسعه‌ای ذیل این مرکز تعریف شوند.

دهقانی زاده با تاکید بر اینکه رضایت شهروندان از عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی امری مهم در ارزیابی فعالیت‌های آنان در جشنواره شهید رجایی است، ایجاد رضایتمندی را از اهداف تحولی سند یزدِ نوین عنوان کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد بر نقش بخش خصوصی در کنار بخش دولتی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان اشاره کرد و گفت: اهمیت بخش خصوصی در این بوده که از روندهای عادی و روزمره به دور است و می‌تواند به بخش دولتی در این زمینه نیز کمک کند.

در این نشست که با حضور تیم کنترل و پایش پروژه‌های تحولی یزدِ نوین برگزار شد، گزارش پیشرفت گزارش کار و اقدامات محورهای ۱۵ گانه این سند و نیز وضعیت پروژه‌های اولویت دار هر محور بررسی شد.

گفتنی است؛ وضعیت و پیشرفت کار پروژه‌های تحولی یزدِ نوین به صورت برخط توسط مسئولین ارشد استان قابل رصد است و نشست تحلیل و بررسی آن‌ها به صورت هفتگی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 714735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.