ثبت ۸۶ هزار مزاحمت تلفنی برای سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یزد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به برقراری ۱۱۳ هزار و ۸۳ تماس در سال جاری با سامانه ۱۲۵ گفت: سه هزار و ۱۵۱ مورد آن عملیاتی و نزدیک به ۸۶ هزار مورد مزاحمت تلفنی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، سعید پاک سرشت اظهار کرد: بیشترین تماس‌ها و متناسب آن بیشترین عملیات و بیشترین مزاحمت‌ها مربوط به ماه‌های خرداد، تیر و مرداد و کمترین‌ها مربوط به ماه‌های فروردین، آبان و آذر بوده است.

وی بیان کرد: در ماه فروردین ۱۱ هزار و ۹۰۸ تماس شامل ۲۸۲ تماس عملیاتی، ۲۸۳ تماس مشاوره‌ای، و ۸ هزار و ۴۱۱ تماس مزاحمت برقرار شده و مابقی تماس‌ها شامل تماس‌های اشتباهی، تماس همکاران و تماس‌های تکراری بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد آمار تماس‌های ماه اردیبهشت را ۱۲ هزار و ۵۲۷ تماس شامل ۳۵۲ تماس عملیاتی، ۲۷۹ تماس مشاوره‌ای هزار و ۹ هزار و ۸۹۷ مزاحمت تلفنی اعلام کرد.

پاک سرشت اضافه کرد: در ماه خرداد ۱۳ هزار و ۷۲۶ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده است که ۳۸۳ تماس آن عملیاتی، ۳۴۱ تماس مشاوره‌ای و ۱۱ هزار و ۹۵ تماس نیز مزاحمت بوده است.

وی آمار تماس‌های ماه تیر با سامانه ۱۲۵ را ۱۳ هزار و ۶۸۶ تماس اعلام کرد و افزود: این تماس‌ها شامل ۴۳۰ تماس عملیاتی، ۴۳۱ تماس مشاوره‌ای و ۱۰ هزار و ۵۶۴ تماس مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: در ماه مرداد مرداد ۱۳ هزار و ۲۳۲ تماس شامل ۴۱۰ تماس عملیاتی، ۳۹۴ تماس مشاوره‌ای، هزار و ۸۷۳ تماس اشتباهی، ۵۱۷ تماس همکار، ۲۵۰ تماس تکراری و ۹ هزار و ۷۸۸ تماس مزاحمت با سامانه ۱۲۵ برقرار شده است.

پاک سرشت آمار تماس‌های ماه‌های شهریور و مهر را به ترتیب ۱۳ هزار و ۱۶۱ و ۱۱ هزار و ۹۶۳ تماس اعلام کرد و افزود: در ماه شهریور ۴۰۵ تماس عملیاتی، ۳۴۴ تماس مشاوره‌ای و ۱۰ هزار و ۴۴ تماس مزاحمت و در ماه مهر ۳۱۲ تماس عملیاتی، ۳۰۰ تماس مشاوره‌ای و ۹ هزار و ۵۶۵ تماس مزاحمت به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به کاهش آمار تماس‌ها، عملیات و مزاحمت‌ها در ماه‌های آبان و آذر، تعداد تماس‌های ماه آبان ۱۰ هزار و ۵۲۱ تماس شامل ۳۰۸ تماس عملیاتی، ۲۱۷ تماس مشاوره‌ای و ۸ هزار و ۴۶۱ تماس مزاحمت و تعداد تماس‌های ماه آذر ۱۰ هزار و ۶۵۹ تماس شامل ۲۶۹ تماس عملیاتی، ۲۵۹ تماس مشاوره‌ای ۸ هزار و ۱۳۷ تماس مزاحمت اعلام کرد.

کد خبر 714674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.