شهید سلیمانی نقطه همگرایی جریان‌های مختلف سیاسی بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن یوم الله نهم دی و سالروز شهادت شهید سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی محور وحدت جریان‌های مختلف سیاسی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه علی شعبانی دوشنبه _چهارم دی _ در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن رویداد نهم دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: تفکر و مکتب شهید سلیمانی است که می‌تواند نجات بخش باشد و نقطه همگرایی تمام جریان سیاسی شهید سلیمانی است.

وی افزود: سالگرد شهادت شهید سلیمانی فرصتی برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطر این شهید بزرگوار است که به عنوان هفته مقاومت نام گذاری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هفته مقاومت از ۱۳ الی ۱۹ دی ماه است که شعار محوری امسال به نام «شهید القدس» نام گرفته است.

وی بیان کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته برنامه‌های اختصاصی در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و ۲ کاروان نیز راهی مزار شهید سلیمانی خواهند شد.

شعبانی ادامه داد: هماهنگی لازم با دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری مراسم‌های ویژه در ۹ دی ماه و سالروز شهادت شهید سلیمانی انجام گرفته و برنامه‌های مختلفی به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به ۹ دی ماه نیز گفت: نهم دی ماه روز بصیرت ملت ایران است که امسال شعار «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی» برای آن انتخاب شده که برنامه آن در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ساعت هشت صبح شنبه نهم دی ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 714668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.