عصرانه خبری شهرهای ایران در ۴ دی‌

در این بسته خبری از تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی زیربار ترافیک رفت تا فردیس نیازمند ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید است و شمار روزهای هوای پاک مشهد ۶۰ درصد کاهش یافت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مهار آتش‌سوزی یک واحد تولیدکننده شیشه و بلور در قزوین

محسن کثیرلو، افسر کشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از مهار حریق رخ داده در کوره یک واحد تولیدکننده شیشه و بلور در قزوین خبر داد.

ضرورت تدوین عوارض و بهای خدمات شهری ساری تا ۱۵ بهمن

پرویز شعبانی، رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: دستورالعمل تدوین عوارض و بهای خدمات از وزارت کشور وصول و تحویل شهرداری شد که انتظار داریم شهرداری در موعد مقرر تا ۱۵ بهمن اقدامات لازم را انجام داده و به شورا ارسال کند.

شمار روزهای هوای پاک مشهد ۶۰ درصد کاهش یافت

رضا اسماعیلی، مسؤول مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی شهرداری مشهد گفت: تعداد روزهای هوای پاک در این کلانشهر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۶۰ درصد کاهش یافت.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۴ دی‌

ظرفیت مراکز پذیرش معتادان متجاهر پایتخت افزایش می‌یابد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با اشاره به ضرورت ساماندهی معتادان متجاهر، بر افزایش ظرفیت پذیرش و تکمیل ظرفیت مراکز و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح پایتخت پیش از پایان سال تاکید کرد.

همه باید بر اساس رهنمودهای رهبری در انتخابات گام بردارند

سیدمحمدعلی پورموسوی، رئیس شورای شهر اهواز بر نقش مهم شورا و شهرداری در مشارکت شهروندان در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه باید طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات، گام بردارند.

تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی زیر بار ترافیک رفت

محمدجواد زارعی، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان اظهار کرد: فاز نهایی تقاطع غیر همسطح سردار شهید حاج حسین همدانی با حضور شهردار همدان، فرماندهی پلیس راهور استان و برخی مدیران شهری به صورت آزمایشی افتتاح شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۴ دی‌

فردیس نیازمند ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید است

علی پیری جابری، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی این شهر پرجمعیت از سال گذشته شکل گرفته است، اعلام کرد: فردیس برای خدمات رسانی مناسب در عرصه حمل و نقل مسافر درون شهری به ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید نیاز دارد.

۱۱ هزار پروانه ساخت در ۹ ماه ابتدایی امسال در تهران صادر شده است

حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از صدور بالغ بر ۱۱ هزار فقره پروانه ساخت در پایتخت از ابتدای سال تا پایان آذرماه خبر داد.‌

کد خبر 714632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.