خط‌کشی هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی خراسان شمالی

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: هزار و ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی خراسان شمالی طی ۹ ماه امسال خط‌کشی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد مشتری امروز _دو شنبه چهارم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خط کشی محورها موجب افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران جاده‌ای به ویژه در شب، تفکیک باندهای رفت و برگشت و کاهش تصادفات رانندگی می‌شود.

وی افزود: اجرای ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع علائم افقی و خط نوشته‌ها و تعمیر و نصب حفاظ ایمنی گاردریل و نرده پل به طول سه کیلومتر از دیگر اقداماتی است که در این مدت به منظور ایمنی جاده‌ها انجام شده است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی با اشاره به تهیه، نصب و تعمیرات ۱۳ هزار عدد علائم ایمنی راه‌ها، خاطرنشان کرد: ۴۰۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی راه‌ها با اولویت نقاط پرتصادف، راه‌های آسیایی و گردشگری تهیه، نصب و تعمیر و ۱۵ کیلومتر شیار لرزاننده طولی با اولویت میانه راه‌های دوخطه اجرا شده است.

مشتری ایمن‌سازی ۳۶۰ عدد سرگاردریل با اولویت بالی شکل و مهار در خاک، موانع صلب و دماغه‌ها و نصب ناحیه انتقالی پل‌ها را از اقدامات دیگر در حوزه ایمنی راه و حریم دانست و ادامه داد: کاربران جاده‌ای می‌توانند هر گونه نواقص جاده‌ای را از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ به این اداره کل اعلام کنند.

کد خبر 714618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.