تصویب اعطای تسهیلات تشویقی نوسازی به محله هادی‌آباد قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از تصویب اعطای تسهیلات تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد محله هادی‌آباد خبر داد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصویب اعطای تسهیلات تشویقی برای نوسازی محله هادی‌آباد خبر داد و اظهار کرد: در جلسه شب گذشته شورای اسلامی شهر قزوین دو لایحه پیرامون نوسازی و ارائه تسهیلات تشویقی برای تجمیع پلاک‌های ریزدانه و رونق ساخت‌وساز در منطقه هادی‌آباد را مورد بحث و بررسی قرار دادیم و به تصویب رساندیم.

وی افزود: جزئیات لایحه شهرداری قزوین پیرامون ساخت مسکن با عنوان پروژه هادی‌آباد در قالب مناقصه محدود و واگذاری پروژه به اداره کل بنیاد مسکن استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مشروط به نظرات کمیسیون عمران و زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به تصویب رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از موافقت شورای شهر قزوین با درخواست هیئت رزمندگان استان قزوین مبنی بر دریافت مساعدت ۲۸۰ میلیون تومانی برای موکب احباب‌الرضا (ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین خبر داد و خاطرنشان کرد: در ضمن لایحه مساعدت ۱۵۵ میلیون‌تومانی برای برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد.

فرمانی ادامه داد: در ضمن لایحه شهرداری قزوین پیرامون مساعدت ۱.۵ میلیارد تومانی شهرداری مبنی بر خرید و نصب تجهیزات سیستم صوتی مسیر راهپیمایی قزوین از دیگر لوایحی بود که در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.

وی گفت: لایحه شهرداری قزوین مبنی بر واگذاری اذن در انتفاع جهت ساخت مسجد به هیئت محبان امام حسن مجتبی (ع) در ملاصدرای غربی پس از بررسی به تأیید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین رسید، در ضمن اعضای شورا در این جلسه لایحه توافق شهرداری قزوین با وراث طهماسبی را مورد بحث و بررسی قرار دادند و تصویب کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: لوایح واگذاری دو باب مغازه ایستگاه شهید بابایی سازمان آتش‌نشانی از طریق تشریفات قانونی و سامانه ستاد و با قیمت کارشناسی و توافق با یکی از افراد در منطقه امام‌زاده حسین (ع) و تملک شش‌دانگ اعیان به مساحت ۱۴۱ متر مربع و با قیمت کارشناسی پس از بررسی به تصویب رسید.

کد خبر 714488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.