تخفیف ۷۰ درصدی خدمات تفریحی هدیه شورای شهر به بانوان اصفهانی

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان لوایح بررسی شده در صدوچهاردهمین جلسه علنی شورا را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پس از صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز لایحه ارائه خدمات تخفیفی ویژه هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، از نهم تا پانزدهم دی سال جاری مطرح شد که با جمیع بحث‌ها در کمیسیون‌های تخصصی و صحن، این پیشنهاد شهرداری به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس خدمات مجموعه‌های گردشگری، تفریحی و ابرسازه‌های تفریحی شهر برای بانوان با تخفیف ۷۰ درصدی و برای سایر همراهان شامل همسر و فرزندان با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در همین رابطه شهرداری برنامه‌های مختلفی را ویژه این ایام خواهد داشت، از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها، نشست‌های تخصصی، جشن‌های بزرگ شهری و محلی، رویدادهای تفریحی، پایش سلامت مادران و پویش‌های ویژه در حوزه بانوان تا هفته پرنشاط و شاد و در عین حال در شأن بانوان و مادران شهرمان داشته باشیم.

صالحی خاطرنشان کرد: صورت‌جلسه تنظیمی بین شهرداری و تعاونی مسکن مرکز آموزش توپخانه گروه ۴۴ و ۵۵ ارتش جمهوری اسلامی با قید تأکیدات کمیسیون تخصصی به تصویب رسید، این توافق‌نامه در خصوص اراضی شهرک شهید آرمان علی‌وردی، واقع در ابتدای بزرگراه معلم در شمال شهر اصفهان است که امیدواریم این اتفاق خوب و گره پنجاه‌ساله که در این دوره باز شد، به روزهای اجرا شدن مصوباتش نزدیک شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه توافق‌نامه تملک گذر در شمال خیابان مهر بررسی شد که این لایحه نیز با قید نکات و تاکیداتی به تصویب رسید، ادامه داد: پیشنهاد پروژه پژوهشی ارزیابی اقتصادی و زیست‌محیطی و فنی در رابطه با افزودنی‌های آسفالت و تأثیرات آن بر خواص قیر و آسفالت مطرح شد، در نهایت پس از بررسی‌های کمیسیون و صحن، به تصویب اعضا رسید.

وی گفت: در ادامه نام‌گذاری یک باغ، هفت بن‌بست، سه کوچه و یک خیابان و یک سه‌راه در شهر اصفهان بررسی شد که با مباحث جلسه علنی، جمع‌بندی کمیسیون تخصصی در این رابطه به جز دو مورد پذیرفته شد که این دو مورد برای بررسی بیشتر به شورای عالی نام‌گذاری برگشت داده شد.

صالحی تصریح کرد: طرح استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی شهری و علمی شهرهای خواهرخوانده در دستور کار امروز بود که با عنایت به تذکرات و نظرات همکاران مقرر شد مجدد در کمیسیون اقتصادی شورا بررسی شود و سپس به صحن علنی بازگردد.

کد خبر 714296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.