پایان گازرسانی به نوار مرزی شرق کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: ۷۷۷ روستا، ۵۴ پاسگاه و ۵۹ برجک دیدبانی مرزی در استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، رحمان محمودی امروز _یکشنبه سوم دی‌_ در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان خراسان جنوبی از اتمام گازرسانی به نوار مرزی شرق کشور خبر داد و اظهار کرد: امنیت مرزی خراسان جنوبی مرهون زحمات و تلاش‌های مرزدارانی است که تحت هر شرایطی آماده دفاع از مرزهای کشور هستند.

وی با اشاره به گازرسانی به ۵۴ پاسگاه و ۵۹ برجک مرزی استان خراسان جنوبی افزود: برای گازرسانی به نوار مرزی استان ۴۳۰ کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن و ۶۴ کیلومتر شبکه فولادی و یک ایستگاه TBS اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با هدف ایجاد رفاه بیشتر در مبادلات مرزی چهار بازارچه مرزی نیز در استان خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل شد.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان خراسان جنوبی برای افزایش رفاه مرزداران از آذر سال گذشته، عملیات گازرسانی به نوار مرزی استان را آغاز کرد و با گذشت یک سال تمام نوار مرزی شرق کشور به شبکه گاز طبیعی متصل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اضافه کرد: ۷۷۷ روستا در شهرستان‌های مرزی نهبندان، زیرکوه، سربیشه و در میان در استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که حدود صددرصد روستاهای مرزی استان به شبکه گاز طبیعی وصل شدند.

کد خبر 714281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.