پیشگامی شهرداری برای سنجش کیفیت خدمات در کرمان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان گفت: بررسی علمی و اصولی ابعاد مختلف یک رویداد حلقه مفقوده‌ای است که شهرداری کرمان برای اولین بار درحال اجرای آن است.

وحید خطیبی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در کرمان، از تدوین چهارچوب تحقیقات برای انجام پژوهش پیرامون رویدادهای جاری در کرمان با همکاری دانشگاه‌های مستقر در استان و مرکز پژوهش‌های شهرداری خبر داد و اظهار کرد: تحلیل، بررسی، ارزیابی و آنالیز وضعیت خدمات ارائه شده به شهروندان از اهداف این پروژه است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در حوزه مدیریت نوسازی و تحول اداری و مرکز پژوهش‌های شهرداری کرمان، تصریح کرد: درصدد هستیم با تهیه و تنظیم نظرسنجی آکادمیک، علمی و کاملاً ساخت‌یافته با مصاحبه حضوری و توزیع پرسشنامه و بررسی‌های میدانی، پژوهش‌های گوناگون پیرامون رویدادهای شهری را انجام دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان ادامه داد: با اجرای پژوهش، نقاط قوت و ضعف در برگزاری رویدادها مشخص شده و زیرساختی برای برنامه‌ریزی‌های آتی شهرداری کرمان ترسیم خواهد شد و موجب می‌شود نگاه جامع تحلیلی و علمی به رویدادهای در حال برگزاری داشته باشیم.

خطیبی در تشریح نحوه اجرای این پروژه در مراسم سالگرد سردار سلیمانی، گفت: در طول برگزاری رویداد، پرسش گرهایی با فرم و شمایل کاملاً پژوهشی در میان زوار و شرکت کنندگان در رویداد حاضر شده و در مکان‌های از قبل مشخص شده در خصوص مسائل گوناگون نظرسنجی می‌کنند و فرآیند پژوهشی به‌صورت ملموس و عینی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری رویداد و مقایسه نتایج حاصله با اهداف مورد انتظار، سطح خدمات ارائه شده ارزیابی می‌شود، ادامه داد: رویداد پژوهی و بررسی ابعاد مختلف یک رویداد مثل برگزاری سالگرد سردار سلیمانی حلقه مفقوده‌ای است که شهرداری کرمان برای اولین بار در حال اجرای آن است.

کد خبر 714136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مولایی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    با سلام. استان کرمان با این همه ظرفیت و توانمندی های بالقوه در صنعت گردشگری و اقتصاد شهری چرا نباید شهرداری ها از مرکز پژوهش های شهری برخوردار نباش و در حالی که کلانشهر تبریز و اردبیل و تهران و شیراز و کرج با برخورداری از مرکز پژوهش های شهری توانسته اند قدم های مثبت و سازنده ای در امور مختلف شهری بردارند. و حتی هر سال با فراخوان اولویت های پژوهشی مورد نیاز توانسته اند پژوهشگران زیادی را به انجام تحقیقات کاربردی ترغیب کنند.