تالارهای هنجارشکن کرمانشاه پلمب می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برخورد جدی دستگاه قضایی با تعدادی از تالارها و رستوران‌های کرمانشاه خبر داد که در روزهای اخیر اقدام به برگزاری جشن‌های هنجارشکنانه کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _شنبه دوم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به هنجارشکنی روزهای اخیر برخی از تالارها و رستوران‌های مطرح در کرمانشاه، اظهار کرد: به دنبال انتشار کلیپ‌ها و وصول گزارش‌هایی مبنی بر اقدامات خلاف مقررات قانونی و شرعی چند تالار و رستوران معروف در کرمانشاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این اماکن پذیرایی در روزهای اخیر بویژه در شب چله اقدام به برگزاری جشن‌هایی به صورت مختلط کردند و باعث جریحه‌دار شدن قلب خانواده‌های معظم شهدا و مردم انقلابی و شهیدپرور کرمانشاه شده‌اند.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی و پلمب این چند مرکز پذیرایی در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای معدود با اقدامات هنجارشکنانه خود تلاش کنند تا فضای جامعه را به ابتذال بکشانند.

کریمی تاکید کرد: اقداماتی که موجب جریحه‌دار شدن عفت و اخلاق عمومی جامعه شود، خط قرمز دستگاه قضائی است و با مسببان آن به شدت و بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: کرمانشاه استانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان پاک زیادی را تقدیم این آب و خاک کرده است و مردم شهیدپرور آن همواره پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند، اکنون هم اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای فضای این شهر را با چنین قبح‌شکنی‌هایی مسموم کنند.

دادستان کرمانشاه به اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های متولی دستور داد که نظارت خود را بر فعالیت این اماکن به‌ویژه در بعضی ایام سال افزایش دهند، در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی با آن‌ها به عنوان کم‌کاری برخورد می‌شود.

کد خبر 714027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.