انجام ۱۲۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۱۲۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون در هیچ محوری مشکل تردد نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _شنبه دوم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش برف و باران در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: بارش برف را عمدتاً در منطقه اورامانات و همچنین در گردنه‌های شهرستان سنقر و کلیایی داشتیم.

وی از انجام ۱۲۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان یاد کرد و افزود: در حال حاضر تمام محورهای اصلی و فرعی باز بوده و در هیچ محوری مشکلی برای تردد نداریم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از وقوع چهار مورد ریزش برف در منطقه سریاس اورامانات خبر داد و خاطرنشان کرد: آواربرداری در این چهار مقطع به سرعت انجام شده است.

کهریزی تصریح کرد: در مجموع طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ ساعت بارش باران و دو ساعت بارش برف در محورهای استان داشتیم و در این مدت ۲۷ نیرو و ۱۰ دستگاه ماشین آلات برای برف‌روبی پای کار بودند و ۲۵ تن شن و نمک نیز در محورهای برفی استان مصرف شده است.

وی با اشاره به تداوم بارش برف و باران طی روزهای آتی، تاکید کرد: نیروهای راهداری در همه محورهای آماده‌باش و پای کار هستند. ۴۵۰ نیروی راهدار در قالب ۴۹ اکیپ و ۴۸۱ دستگاه ناوگان سبک و سنگین پای کار فعال هستند و ۴۶ راهدارخانه ثابت و سیار استان نیز آماده و تجهیز شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: در این روزهایی که با بارش برف در محورها مواجه هستیم از تردد غیرضروری خودداری کنند و پیش از ورود به جاده‌ها از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری از وضعیت محورها مطلع شوند.

کد خبر 713959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.