«به سمت قله» فرصتی برای کشف استعداد اجرا و گویندگی نوجوانان

مسئول خانه نوجوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره استعدادیابی «به سمت قله» ویژه نوجوانان شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، صدیقه چگونیان از برگزاری جشنواره استعدادیابی «به سمت قله» ویژه نوجوانان شهر اصفهان خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادها در رشته‌های استندآپ، گویندگی و اجرا، نقالی و پرده‌خوانی است.

وی افزود: این جشنواره ویژه نوجوانان ۱۰ تا ۱۸ ساله برگزار می‌شود و علاقه‌مندان فرصت دارند آثار خود را تا دهم دی در قالب ویدئوهای یک‌دقیقه‌ای به شماره ۰۹۳۰۵۱۱۳۴۱۹ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

«به سمت قله» فرصتی برای کشف استعداد اجرا و گویندگی نوجوانان

مسئول خانه نوجوان ادامه داد: آثار نوجوانان شرکت‌کننده در این رویداد به داوری گذاشته می‌شود و برگزیدگان این جشنواره استعدادیابی در رویدادهای شهری به ما کمک خواهند کرد.

چگونیان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شرکت‌کنندگان در این جشنواره خاطرنشان کرد: در مراحل مختلف، رویدادهای آموزشی برای بچه‌ها برگزار خواهد شد تا افرادی که حتی انتخاب نشدند نیز از کلاس‌های آموزشی استفاده کنند.

کد خبر 713925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.