السد در غیاب حزباوی قهرمان نیم‌فصل اول لیگ‌ستارگان قطر شد

تیم فوتبال السد در شرایطی که محمدامین حزباوی را به‌علت محرومیت در اختیار نداشت مقابل ام‌صلال با شش گل پیروز و قهرمان نیم‌فصل اول لیگ ستارگان قطر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال السد قطر پس از اینکه در ۱۰ هفته پیاپی لیگ ستارگان قطر هیچ شکستی نداشت و ۹ پیروزی و یک تساوی به دست آورد، در دیدار مقابل العربی شکست غیرمنتظره‌ای را متحمل شد اما با کسب پیروزی در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد.

السد در حالی‌که شب گذشته محمدامین حزباوی را در هفته دوازدهم و در نخستین بازی دور برگشت لیگ ستارگان قطر در اختیار نداشت، مقابل ام‌صلال رده هفتمی قرار گرفت و با درخشش حسن الهیدوس که دو گل زد و یک پاس گل داد، به برتری شش بر صفر دست یافت تا جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کند.

السد که موفق به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نشد، در حال حاضر با ۳۱ امتیاز صدرنشین لیگ ستارگان قطر است و باتوجه به اختلاف چهار امتیازی با الوکره و الغرافه، تیم‌های دوم و سوم جدول دارد، احتمالاً باید منتظر کسب یک قهرمانی دیگر توسط این تیم در لیگ ستارگان قطر با یک بازیکن ایرانی باشیم.

محمدامین حزباوی که انتقال یک میلیون دلاری قبل از شروع فصل از فولاد خوزستان به السد قطر داشت، تا پایان دور رفت لیگ ستارگان قطر در ۱۰ مسابقه از ۱۱ بازی تیم خود به میدان رفت و یک گل هم در نخستین حضور ثابت خود مقابل الاهلی به ثمر رساند، به‌علت محرومیت در بازی امروز این تیم حضور نداشته است.

مدافع ایرانی ۲۰ ساله السد که در چهار مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت و یک پاس گل داد، در دیدار حساس اخیرشان که نخستین شکست فصل لیگ ستارگان را برابر العربی متحمل شدند، به‌دلیل درگیری در پایان بازی با بازیکن العربی کارت‌زرد گرفت و بدین ترتیب چهار اخطاره و محروم شد.

کد خبر 713896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.